dag broek

nou ik heb ze maar weer te voorschijn gehaald, mijn zwangerschapsbroeken van de eerste zwangerschap
had gehoopt dat ik ze nog even niet nodig zou hebben, maar er zijn toch echt een paar broeken die aardig krap gaan zitten. en moet zeggen hij zat best lekkker hahaha
maar ja ben nog maar 11wk dus vind het wel snel

Ik pas mijn spijkerbroeken ook al niet meer.. sommige andere broeken nog wel... maar een jurkje zit wel lekkerder. Binnenkort maar eens op jacht voor wat zwangerschapskleding. (en een nieuwe bh!). Ik ben nu overigens 12,5 week.

Hoi meiden, ik had al 1 zwangerschapsbroek aangeschaft eer een relaxbroek straks voor de yoga alleen die zit zoooo lekker.. heb er gelijk nog 1 besteld! hahah... ook een spijkerbroek heb ik besteld..
Esprit heeft nu sale (ben erg Esprit verslaafd) en hebben er leuke broeken en andere dingen tussen zitten!

Ik heb ook soms al positiebroeken aan, van Mammalicious ben ook bijna 11 weken....
Bij de 1e 2 zwangerschappen had ik dit totaal niet, heb ik pas met 16 weken positiekleding gekocht...

Morgen 13 weken en mijn broeken zitten echt strak. Ga morgen op jacht naar zwangerschapsbroeken en bh. Vooral in de loop van de dag zwelt mijn buik lekker op, ' 's morgens gaat het nog wel, maar daarna.... Pfffff!

hahaha ik ook al sinds een week weer mijn zwangerschaps spijkerbroek maar tevoorschijn gehaald. Zit toch lekerder, niet alles ging meer dicht en s'avonds standaard met een open broek op de bank zag er ook niet meer uit!
ben 12 weken precies vandaag van de 2e

Terug
Bovenaan