dag dagje uit

Ik zou vandaag lekker op mijn gemak naar de jongegezinnenbeurs gaan. Daat ging mooi niet door. Ze hebben gisteren bloedgeprikt voor mijn zwangerschap en sinds gisterenavond een dikke rode arm. Vannacht bijna niet geslapen en kon de kleine niet eens zelf helpen. Vanmorgen maar even naar de huisarts en ja hoor: Normaal zou je gelijk antibiotica van me krijgen maar nu niet...... Zwanger zijn is hartstikke leuk maar soms niet handig. Dus moeder is hier voor de kleine en ik zit hier niks te doen ARGGH. kan mijn arm of hand niet bewegen en kan er alleen nat verband op doen en hopen dat het niet verder gaat.

ooh wat jammer zeg dat je nu niet kan gaan hopelijk lukt het je deze week nog

maar hoe kom je dan aan zon rode arm waar je dan antobiotica voor moet krijgen, in ieder geval sterkte en beterschap

Heb een ontsteking van mijn duim tot aan mijn elleboog. Dus ben bang dat het iets langer gaat duren dan een paar dagen. Maar moeder komt morgen weer en man is het weekend thuis en heeft maandag vrij. Dus dat scheelt een hoop.

Jeetje dat is erg zeg!!
Wassen met badedas, dat remt de ontsteking ook!
Maar hoe kan het eigenlijk, want dit is toch niet normaal! Heb je het gemeld bij het ziekenhuis (of waar ben je geprikt??)
Veel beterschap!!

@MJ heb er mee in de biotex gezeten. Schijnt ook te helpen. Maar heb het niet in het ziekenhuis gemeld. Huisarts dacht dat het daar niet van kon komen. Ik heb mijn twijfels maar ik ben geen arts. Maar als het morgenochtend niet minder is, ga ik aandringen op antibiotica. Dit is erg pijnlijk en voel me ziek. En ik kan niet eens voor mijn gezinnetje zorgen zo.

Terug
Bovenaan