dag dames

A

Anoniem

Guest
negatief getest met kruitvattest op dag30 van mijn cyclus normaal 29 dagen dus denk te vroeg of duivels moeten komen , maar weet niet wat het voelt niet of de duivels komen want blijf gevoelige borsten houden en geen echte ongipijn
ach blijf nog maar wat met de zenuwen zitten
liefs tamaar

O Tamaar wat maak je het toch spannend!! Ik zit nog altijd voor je te duimen hoor! Zoals je zelf gisteren schreef: gevoelige borsten = geen ongi!! Dus... jij stapt gewoon lekker die pufbus in... en ik duld geen tegenspraak!! (Zo, was dat effe streng hè? ).

Hou je taai meid, je hebt gewoon nog teweinig HCG aangemaakt. Succes hoor!

Liefs,

Tammy

He Tamaar,

Wat spannend zeg! Ik blijf nog steeds voor je duimen.
Hopelijk ga je niet met me mee naar de volgende ronde, maar kun je lekker gaan genieten van je zwangerschap!
Veel succes en hou ons op de hoogte he!

Veel liefs,
JWW

Ai spannend meis.
Succes!!

Jij had toch van die blobjes? Ik voel het vandaag ook zo nu en dan.

Liefs, Nadine.

ha jullie,
jaaahaaaa het is nog mega spannend nog steeds geen duivels te bekennen en ook geen ongikrijg gevoel maar mijn hoop slinkt toch wel erg
want op die testen staan toch vaaf de dag dat je je menstruatie verwacht
het enige wat ik niet snap is dat als je van 31 dagen naar 29 gaat je dan opeens weer omhoog zou gaan met je cyclusdagen kan dit eigenlijk nou ja als de duivels komen zal dat wel
weet echt niet meer hoe ik me moet voelen de rest van de meiden had hier toch al n vaag streepje en zo
ach ja ja kan toch niet meer doen als wachten word er wel wat droevig van
tammygirl hoe s t bij jouw dat afveegbloed weg??
ik hoop het zo!!!!!!!!!!!!!
en ja ik hoop voor mezelf maar weet ECHT niet meer wat ik voelen moet!
liefs tamaar

huil huil huil, niemand is er waar ik even mee praten kan
ik wil niet dat de duivels komen en daar ben ik nu zoooooo bang voor
zaterdag ochtend wil ik mijn cb test uit mijn nachtkastje halen en posi testen
maar ik heb zo weinig te willen he
dadelijk bbq en bij pap en mam even afleiding hehe en dan kijk ik strakjes nog even hier en dan ga ik in bed liggen
bah wat word ik gestoord!!!
ach ja
zucht zucht
ik denk aan jullie!!!
bedankt voor het lezen van mijn klaagzang!

hey meis
hier is er wel een hoor!!! wat sneu voor je!! kom op zolang ze er niet zijn kop op!!!!!!!! hele dikke knuffel van mij

thx je bent n engel !!
vind het zo erg mijn hele gevoel en hoop van zwanger zijn is zo opeens weg gek terwijl de kwaaltje swel blijven
ach ik kom strakjes nog even dan weet ik mss of er duivels zijn
tot strakjes liefs en dikke knuf terug!

Terug
Bovenaan