dag en nacht ritme omgedraaid

hoi,

Ik ben 15 januari bevallen van een zoontje. Sebastiaan. Op zich gaat alles goed, hij drinkt goed en slaapt de hele dag...
juist ja de dag, want 's nachts is hij heel onrustig, Hij ligt te draaien en te friemelen, huilt heel regelmatig en heeft vaak al na 2- 2,5 uur weer honger, Terwijl er overdag vaak 3,5- 4 uur tussen zit,
Heeft iemand ervaring hoe lang dit gaat duren? Draait het vanzelf om, of moet ik iets doen?
Hij is vandaag 2 weken oud en bij mijn dochtertje duurde het volgens mij niet zo lang,
Ik houd het overdag goed licht in huis, ik ben niet overdereven stil en ik maak hem na uiterlijk 3,5 uur wakker voor een voeding, meer kan ik toch niet doen?
groetjes Elke

Als je borstvoeding geeft hebben ze dat vaker. ´s Nachts is het rustig en dan komt alle onrust van bezoek er een beejte uit. Tenminste zo denk ik dat. Mijn kleine meid heeft dat ook! Liefs Bloempje

Mijn meisje had het ook. Totdat we haar op een andere plek zette. Ze sliep in de kinderwagen bij ons op de slaapkamer. Overdag sliep ze hierin in de box, dat ging uitstekend. Alleen snachts bij ons op de slaapkamer was een drama.
We laten haar nu gewoon snachts in de woonkamer staan. (Gelijkvloerse woning) Via de babyfoon horen we alles. Verder hebben we een nachtlampje in de woonkamer gezet. En het werkte! Ze komt nu alleen om half 2 snachts voor de voeding en verder laat de meid ons tot 7 uur liggen. Bij ons bleek het gewoon de plek en het licht (Of in ons geval, geen licht) te zijn.
Succes

Ha meid, hier ben ik nog een keer want ik herken dit. Sinds 2 dagen heeft Loïs (8dagen oud) dit ook. Alleen slaapt ze tot nu toe na 12 uur wel goed in. Ik vind het zelf ook lastig en hoop dat het vanzelf over gaat. De tip van het lichtje ga ik zeker uitproberen als ze onrustig blijft vanavond. sterkte ermee, want 's nachts wakker liggen is zo frustrerend. Probeer ander 's morgens wat langer te liggen als dat kan hoor, want je hebt er nog eentje las ik!

Terug
Bovenaan