dag en nachtritme

Hoe krijg ik mijn zoon het beste in zijn dag en nacht ritme.
overdag moet hem wakker maken voor zijn voedingen en meestal als komt hij vanaf zijn avondvoeding van ongeveer 19.00 meld hij zijn eigen en de s'nachts komt hij ook vier uur na zijn laatste voeding van 23.00 uur.
Bij zijn laatste voeding krijgt hij al meer maar toch komt hij s'nachts nog steeds.
Heeft iemand een advies ik heb het idee dat hij de dag en nacht door elkaar doet
 
Hoi,

Mag ik eerst vragen hoe oud je zoontje is? Onze zoon had dit door elkaar gooien van de dag en nacht ook een beetje en wij hebben hem toen overdag zoveel mogelijk wakker gehouden en toen ging hij 's nachts steeds beter slapen. Ook deden we wat meer melk in de laatste fles of in de eennalaatste fles en 's morgens dan ook wat meer in de eerste fles, de rest zoals we gewend waren. Bij ons werkte het zo het beste,maar.... ieder kindje is weer anders. Ik hoop dat je wat aan dit antwoord hebt.

Groetjes Patricia
mv Justin, 9,5 week
 
Hallo,

Mijn dochter had daar ook wat problemen mee. Ik heb toen van die melk gekocht voor hongerige babies. Ik kreeg ook een tip van iemand om door de laatste fles johannes broodmeel pap te doen. Die hadden daar weer succes mee.
 
Terug
Bovenaan