Dag indeling baby 6 weken

<p>Hoi,</p><p> </p><p>Ik ben erg benieuwd hoe jullie dag indeling eruit ziet met een baby van 6 weken?</p><p>Ik merk dat ik het lastig vind hoe ik de dagen moet indelen.</p><p>Als ze wakker wordt dan ga ik dr verschonen, flesje geven, even boeren en knuffelen. Daarna word ze gelijk huilerig, even wegleggen of in de box leggen lukt dan ook niet. Ik kan haar pas weer wegleggen als ze in slaap is gevallen op mijn borst. </p><p> </p><p>Ben benieuwd naar jullie ervaringen!!</p>

Hoi, 
ik ben ook erg zoekende geweest in deze periode. Nu is mijn zoontje 10 weken en gaat het allemaal beter. 
Ik merkte dat hij ook heel onrustig was. Dit was doordat hij krampjes had en zijn slaap niet goed kon pakken.
Wij zijn toen begonnen met omneo voeding en inbakeren. Ook werkte het hier om hem wakker op bed te leggen. Hij wordt nu nog in elk slaapje geregeld wakker, maar valt dmv het muziekje op de babyfoon weer verder in slaap.
Heb je het idee dat je kindje ergens last van heeft? Dan raad ik de osteopaat aan. Ik ben bij beide zwangerschappen binnen de 1,5 uur bevallen en mijn kinderen hadden beide KISS, hier hadden ze klachten van die ze bij de osteopaat hebben verholpen. 
Succes!

Hoi hoi! Klinkt erg herkenbaar! Ons zoontje is nu 9 weken en sinds afgelopen week kan hij zich even 'vermaken' in de box (muziekmobiel aan, knuffeltjes/speeltjes in de hoek waar hij steeds meer interesse voor krijgt). De weken er voor wel telkens in de box gelegd (na voeding, verschonen, voeding en knuffelen) maar was toen ook al snel huilen. Soms in zijn babynestje op de bank of verhoogd op het voedingskussen. Wilde ook veel bij mij zijn, dus daar aan toe gegeven, na overal gelezen te hebben dat het echt beter wordt, en sinds ik nog meer rust, reinheid en regelmaat aanhoud, weet hij waarschijnlijk nu wat meer wat wanneer komt in welke volgorde, kan hij even zelf 'spelen' en valt soms zelf in slaap. Zou dus vooral zo door gaan zoals je bezig bent ? je doet het hartstikke goed!

Super bedankt voor de fijne en lieve reacties!!

Ik ga morgen inderdaad een afspraak maken bij de osteopaat. Heb niet echt het idee dat er echt iets mis is maar ik wil het voor de zekerheid toch uitsluiten. Hoor er veel goede verhalen over.

Had nooit verwacht dat ik zo onzeker zou zijn over van alles. Had me van ten voren zo voorgenomen om zo nuchter als altijd te blijven;).

Het spelen in de box en zelf in slaap vallen zou ze nog moeten leren maar dat komt dan vast vanzelf!

Thanks voor de reacties! Doet me erg goed.

Terug
Bovenaan