dag indeling van tweeling van 1 jaar

A

Anoniem

Guest
Hallo moeders,

Ik heb een vraag of wat hahaha

Wat eten jullie kindjes van 1 jaar en op welk tijdstip slapen ze en hoelang slapen ze, en dan niet te vergeten hoe kan ik ze nu dan eens de hele nacht door laten slapen want na een heel jaar geen enkele nacht door geslapen te hebben begin ik nu toch echt aan het einde van mijn latijn te komen, ik word soms zo moe van de meiden en dan zeg ik weleens dingen waar ik dan een min later alweer spijt van heb, schaam schaam

Bij ons begint de dag om 0900 met een sneetje brood per kind en een fles halfvolle melk van 150 cc

tegen half 11 een koekje met een beker drinken van 125 cc    

dan om 1200 uur 1,5 sneetje brood met een flesje van 120 cc friso 3

en dan om 1500 a 1530 fruit met een beker drinken van 125 cc

even tegen 1615 een koekje met de rest van het drinken of ik vul het nog iets bij

en dan om 1730 a 1800 uur warm eten meestal met de pot mee
en een toetje yoghurt of danoontje

en dan tussen 1900 1930 een fles van 210 cc friso 3

en dan begint die vresselijke nacht weer de ene keer komen ze beide maar 1 keer maar het gebeurd ook weleens dat ze 3 a 4 keer komen en dat maal 2 daar word je na een jaar echt niet vrolijker van.

We hebben ze laten huilen etc   etc maar na een paar uur huilen en troosten en zo moe krijgen ze utieindelijk toch maar weer een fles zwak ja maar soms zie ik het echt niet meer zitten en wil ik alleen nog maar slapen.

Wie kan mij helpen met mijn 2 kids

Groetjes Ingrid

hoi
jeetje het is al zo druk met twee en dan nog niet doorslapen ook sorry maar heb echt te doen met je en heb helaas geen echte tip aangezien die van mij (Jasmijn en Martin) net 8.5 maand zijn en al een tijdje doorslapen heel af en toe worden ze wel eens wakker maar een aai of een speen en het is weer goed v/d week alleen wel eruit geweest voor een fles maar dat deed mijn man

misschien wel een tip om je vraag te posten op het meerlingenforum.nl daar zijn ouders met oudere tweelingen en verder ook een erg leuk forum

net wat ik al zei bij ons slapen ze gelukkig door want overdag is het al erg druk zeker met alle voedingen zat er v/d week ook een beetje doorheen al vanaf 31 oktober aan het kwakkelen maar dat gaat nu beter

succes en hoop dat je eruit komt Elena

Hoi Ingrid,

Geen reden om je te schamen! Slaapgebrek is zelfs een beproefde martelmethode, dus het is doodnormaal als je niet fris en fruitig reageert. Misschien een beetje een rare vraag, maar heb je enig idee waarom ze iedere keer wakker worden? Steken ze elkaar aan? Hebben ze honger?

Ik heb hier al veel goede verhalen gelezen over een osteopaat, misschien is dat iets voor je ukkies?

Heel veel sterkte!

KT

hoi zag je vraag ook bij meerlingmama's staan maar daar gebeurt niet zoveel
wat ik bedoelde weet niet of je het verkeerd begreep maar een keer extra is ook niet erg www.meerlingenforum.nl

gaat het al iets beter?

haha zeg ik dat het zo rustig is bij de meerlingmamas krijg je daar gewoon een reactie

Als eerste bedankt voor de reacties, ga zo even kijken bij de meerlingen pagina wat lees dat ik daar ook een reactie heb gehad. hahahaha en dan even naar het meelingforum hopen dat iemand daar een tip voor mij heeft.

Het gaat hier ietsje beter hoe dat komt weet ik niet en hoelang het gaat duren is altijd maar weer een verassing hebben al zo vaak gedacht ja de betere tijden komen eraan en dan ineens waren de slapezloze nachten er weer.

Maar goed we blijven hopen dat ze toch een keer door gaan slapen.

Bedankt en ik hou je op de hoogte. Ingrid

hoi,

Slapen je kindjes apart? Ander zou ik al eens beginnen om dat een paar weken te proberen als je daar de ruimte voor hebt.
Hoeveel slapen ze overdag?
Misschien heeft het CB adressen waar je hulp kunt zoeken want dit lijkt me echt dramatisch. Ik heb echt wel met je te doen!

groeten Elke

ps het eetschema dat je aanhoudt gebruik ik precies hetzelfde vor mijn dochtertje van 1 jaar.
elke

Terug
Bovenaan