dag kleding!

ja, tis hier zover...
ik pas mn eerste spijkerbroek niet meer!
de rest nog wel maar deze ging toch echt niet meer dicht. manlief lag natuurlijk helemaal in een deuk, ik vond er niks aan want ik vind die broek mezelf zo leuk staan hahaha
ach, dan maar gelijk in een verhuisdoos :)
alle zwangerschapskleding pas ik nog lang niet. die banden zijn allemaal nog veelste groot.
ben blij dat ik ook heel erg van leggins houd hihi die pas ik voorlopig nog wel :p

de longsleaves zijn ook al ingepakt. die buik kwam eronder vandaan hahaha
maar dat vond ik niet zo erg want daar is het nu toch te koud voor hihihi

passen jullie al jullie kleding nog?

liefs, do

hey!
ik pas nu ook echt mijn kleding niet meer!
maar heb eindelijk broeken gevonden die wel paste! je moet op zoek gaan naar broeken van mamalicious! ik paste de broeken van de prenatal niet, ook de 36 was voor mij VEEEEEL te groot dus heb nu van mamalicious een zwarte skinny jeans en spijkerbroek in maat 27! die zit super!!
de banden van die broeken zijn ook niet zo groot!

succes!! hoop dat ik je een beetje geholpen heb!
liefs silvana

Ik pas al een tijdje mijn kleding niet meer! En inderdaad mamalicious heeft echt goed zittende kleding! En vaak ook nog erg mooi! Je kan nu echt goed zien dat ik zwanger ben! Voor mij de laatste dus ik moet maar eens lekker gaan genieten!

ik loop al 10 weken met de legging aan!en had niet verwacht dat die lelijke die oma tenten zo heerlijk zouden zitten! heb ook een paar zwangerschapsbroeken gekocht maar ik vind ze niet echt mooi dus trek ze niet zo snel aan.. vind het moeilijk om nu mooie kleding te vinden!

ik had al mn zwangerschapskleding nog.
die had ik aan een vriendin gegeven toen ze zwanger was en die heeft zij nu weer terug gegeven :)
hoef dus niks bij te kopen want heb kleding zat.
en een voordeel vind ik nu dat ik toch lekker dikke truien draag dus hoef ook geen truien te kopen.
tis pas 1 broek die ik niet meer pas, de rest gelukkig allemaal nog wel. en voor die broeken met te grote buikbanden heb ik inmiddels ook een ideetje uitgevonden.... een nieuwe buikband eroverheen doen :D
dan pas ik mn zwangerschapsbroeken ook weer.
mn ondergoed pas ik allemaal nog (heb bij beide meiden tot het einde van mn zwangerschap gewoon dezelfde strings aangehad ipv dat ik speciaal ondergoed moest kopen)
dus eigenlijk nog geen klagen hier :D

liefs, do

ik pas ook alles nog.. Heb nu wel een broek die wel strak gaat zitten als ik zit. Doe dan ook wel een zwangerschapsbroek aan als ik veel of lang moet zitten. Heb er een van esprit en die zit heerlijk en ziter er nog leuk uit ook. Ik pas ook nog wel alles omdat ik 8 kilo was afgevallen voor ik zwanger was en mijn broeken dus al lekker ruim zaten..

groetjes

Ik pas helemaal geen normale broeken meer! Draag al een tijdje zwangerschapsbroeken en ook wel shirts. Maat gewone shirts met buikband gaat ook wel. Verder vooral open vestjes of jasjes met alleen de bovenst knopen dicht.

Ik kwam maandag ook tot de conclusie dat ik niet in mn paardrijbroek meer paste. Dat viel tegen dus heb ik maar in een zwangerschaps-spijkerbroek gereden.

Voor de rest heb ik wel al zwangerschapsbroeken aan, ik vind die knellende broeken niet zo prettig.

Terug
Bovenaan