Dag lief klein wiegje...

Tja, het gaat nu bijna gebeuren. Ons lieve kleine Essie wordt een grote meid. Zo'n grote meid, dat ze niet meer in  haar schattige wiegje past. Dus hebben we vandaag bij de Kids Factory het door ons bestelde ledikantje gehaald. Echt weer het afscheid van zo'n periode...wat wordt ze al groot! Het wiegje gaat naar zolder en we hopen dat daar over een tijdje weer zo'n ieniemienie mensje in mag liggen.
Maar gelukkig hebben we nog even uitstel van executie, want...we hebben het matrasje in Amsterdam in de winkel laten staan. Nog even genieten van die kleine grote meid in dat net te kleine wiegje...

Eveline

Ja, zo zijn er steeds weer nieuwe fases he. Leuk, maar ook een beetje moeilijk soms, want het gaat zo hard. Quinn heeft sinds gisteren alweer maatje 68 en hij maakt alweer meer geluiden en zo. Kei leuk, maar ook even slikken zeg maar.
Groetjes Veerle

ja.... dat doet een beetje pijn he? Zeker nu het mijn laatste kindje is...:-(
De kleinste kleertjes zijn al weg, positiekleding, de wieg ... snif snif .....

Hoi,

van tevoren weet je dat ze snel groeien, maar als het eenmaal zo ver is.... De zoon van de vriendin van mijn schoonvader kreeg laatst een dochter en toen werd mij gevraagd of ze de te kleine kleertjes van Laura mochten hebben. Dat was voor mijn gevoel al zo raar, omdat ze nog zo klein is, maar ik had een vuilniszak vol kleertjes voor ze en de tweede zak staat al klaar, snik...

groetjes Ilona

Ha Eveline,
Ja wat gaat het hard he? Ik moet ook elke keer weer even slikken als ik weer een rompertje of leuk vestje opberg omdat het niet meer past! En dan opeens kan je die kleertjes tevoorschijn halen die je in het begin hebt gekregen op de groei en toen nog veel te groot waren! Dan besef je echt dat het hard gaat! Daarom hoop ik net als jij op nog een wondertje zodat ik straks weer kleertjes tevoorschijn kan halen!

groetjes,
Daphne

Terug
Bovenaan