dag lieve allemaal, thanks voor het luisteren en reageren!

Hallo lieve allemaal,

Vandaag voelde ik me helemaal niet goed en had heftige buikpijn. Gelukkig mocht ik meteen komen bij de gyn. Ze hebben gekeken en ik ben echt zwanger. De buikpijnen zijn niet te verklaren (kunnen darmen, spanning en het eitje zijn) en zoals het er nu uitziet is het zoals het hoort.
Dat beketent dat ik jullie (deels) ga verlaten. Ik zal zeker mee gaan lezen hoe het jullie vergaat, maar minder vaak reageren. Ondanks dat we elkaar niet kennen voel ik verbondenheid en heb ik meer met jullie gedeeld dan met vrienden en familie. Dank jullie wel daarvoor.
Mijn wens voor jullie is dat er licht aan de horizon gaat komen, liever gisteren dan vandaag.

x Ano

meid,wat ontzettend fijn dat het goed was / is.
Kan je het al geloven? Ik wens je een hele fijne zwangerschap ,een goede bevalling en over een paar maandjes een heel lief kindje!
Vind het heel fijn voor je
liefs Fleur

Wat een goed nieuws, meis!
Hartstikke fijn voor jullie...Ook vanaf hier alle goeds gewenst! Hopelijk kunnen jullie genieten van het bijzondere wondertje in je buik....

Liefs Star

Lieve Ano,

Van harte gefeliciteerd en het is je van harte gegund.
Bedankt voor alle lieve reacties die je iedere keer bij mijn forum heb gezet.
Geniet er lekker van.

Liefs pxdt44

Helemaal super!
Een vriendin van mij heeft dezelfde kwaaltjes in het begin van haar zwangerschap gehad als jij. Toen ze bij de gyn was geweest en de echo had gehad verdwenen de kwaaltjes als sneeuw voor de zon.....
Kei gefeliciteerd met jullie bollebuikbewoner en voor straks heel veel succes!

Jij ook bedankt!

Liefs Moeska

Terug
Bovenaan