dag lieve meiden!

A

Anoniem

Guest
onvoorstelbaar!!
ronde 1 en zwanger!!
Ik voelde niks, had gewoon PMS:
flink sacho! Normaal buikpijn enzo!!
Ik ging er echt van uit dat ik ongi zou worden...Echt allemaal heel anders dan bij mijn eerste!! NU maar hopen dat alles blijft zitten en dat het goed zal gaan!!
Ik wens iedereen veel geluk en succes toe!

hee luus
wow wat onwijs leuk voor je zeg, ik hoop dat alles goed blijft gaan, heel veel sterkte en geniet ervan!!!
veel liefs sas

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Knap hoor in de eerste ronde nog wel.
Heb  jij nou ook last van bruinige afscheiding?

Ik hoop dat ik me bij je mag aansluiten. Donderdag weet ik meer.......

Liefs,
Bellie

Hey luus,

Wauw,te gek zegggggggg!!
Van Harte Gefeliciteerd!
Dus de kans bij mij zit er ook wel in dan,haha!zit ook in de 1ste ronde en heb donderdag mijn NOD

Groetjes

oh wat goed!!! ik had afgelopen donderdag nod en nu nog steeds niks, morgen testen groetjes en misschien tot mails op het novemberforum!!!
groetjes mayo

GEFELICITEERD geniet er maar lekker van!!!!

Misschien kom ik je van de week wel gezelschap houden op het november forum. Ben namelijk twee dagen over tijd!! Ook eerste ronde....ben met de eerste ook de eerste keer al zwanger geraakt hopelijk nu ook raak!!
Ik ben van plan om tot donderdag te wachten voor een test durf het nog niet zo goed. Ben bang dat er nog niet genoeg hormonen in me lichaam zitten. Met hoeveel dagen heb jij een test gedaan???

Geniet ervan!!!

EN andere meiden succes!!

Sjonge, wat een snelle en lieve reacties!

De test heb ik op mijn nod dag gedaan, was heeeeeeeel ligt postitief en daarna nog 4 dagen later: heel erg positief!

Hopelijk tot op het november forum!

Terug
Bovenaan