dag lieve vrouwen

Lieve Vrouwen,

Ik ga van dit Forum af.
Ik wil jullie heel erg hartelijk danken voor de fantastische, lieve ondersteunde woorden. Jullie medeleven, reacties, tips en gebeden. Het heeft deze moeilijke periode zeker verlicht.
En het heeft mij (en mijn man, die ik jullie reacties heb voorgelezen) ontzettend gesteund
Het gaat naar omstandigheden goed met ons.
We hebben een fijn en rustig gevoel bij hoe de afgelopen weken en het afscheid van Barry zijn verlopen. We hebben een rouwkaartje gemaakt als herinnering aan onze zoon.
Hij zal er altijd zijn.
Bedankt.
Geniet van jullie zwangerschappen, het is een geweldig gevoel!
Geniet van jullie kinderen, straks in juni. Ik zal meer dan ooit aan jullie denken
en Wij, zullen, als de tijd daar is, zeker weer openstaan voor een tweede kindje....

Liefs Mevanne

Hey Lieve Mevanne,
Wat fijn om te lezen dat het naar omstandigheden goed gaat.
En ik ben erg blij dat jullie steun hebben gehad aan de reacties hier.
Ik hoop dat als de tijd daar is je ooit een fijne zwangerschap mag gaan hebben.
Jullie verhaal heeft me erg aan het denken gezet. en me meer laten relativeren.
Wil jullie nogmaals veel sterkte wensen, en ik hoop ooit een positief bericht van je te kunnen lezen hier.
Heel veel liefs!

lieve Mevanne,

idd fijn te horen dat het naar omstandigheden goed gaat. Dat jullie er met een goed (voor zover je het zo kunt noemen maar ik weet geen ander woord,sorry) gevoel op terug kunnen kijken.
heel veel sterkte nogmaals,
Liefs mij

Lieve Mevanne,

Fijn om te lezen dat jullie het een plekje kunnen geven..
Het heeft mij, na Moeders voor Moeders, juni-mama's met slecht bericht en jullie verhaal, nog meer doen realiseren dat wij enorme geluksvogels zijn....
Hoewel we je niet kennen leven we enorm met jullie mee en denken aan jullie!

We hopen dat jullie als de tijd rijp is toch kunnen genieten van nog een wonder!!

Veel liefs

lieve mevanne

fijn te horen dat het idd onder omstandigheden goed gaat en dat julllie het een plaatsje kunnen geven
ben het ook idd met engeltje eens dat we idd geluksvogels zijn en dat alles niet zo vanzelf sprekend is als vele denken maar daar moet je meestal eerst zelf met je neus op gedrukt worden voor dat dat doordringt
ik hoop dat jullie nu lekker verder kunnen en idd ooit een 2 de keer proberen en dat is jullie dubbel en dwars gegund.

groetjes en we zullen aan jullie blijven denken
kelly

Terug
Bovenaan