Dag mama's

Hoi

Ik kom jullie gedag zeggen heb vandaag mk gehad.

Ik had al hele tijd bloedverlies had ik bij Levi ook tot 16 weken maar vanmorgen was het erger ik had vk al gebeld en mog morgen komen en had naar me werk tampon in gedaan na 2 uur al vol een super he en ik kreeg hem er moeilijk uit zo groot was ie. En bij tweede tampon precies zo. En bij de derde die ging ook moeilijk maar zat bijna geen bloed op maar wel een geel/roze/rood ding ik dacht ff inspecteren en het was heeeeel stug kon het niet kapot krijgen en ruw voelde het aan. Dus dat is denk ik het vruchtzakje geweest en die was leeg.

Ik ben niet verdrietig kon namelijk niet geloven dat ik zwanger was. En we hebben al een gezonde zoon ik zat ook nog te denken liever ik dan iemand die nog geen kinderen heeft. Ik ben al gezegend met me jochie van 10,5mnd. dus ik wacht wel even tot het mijn tijd is.

Liefs
Gaby

Hoi meid,

wat een verhaal seg...
Je reageert er vrij koel op vind ik.
Ik weet niet of ik het zo makkelijk zou opnemen. Het klopt wel wat je zegt, als je al een kindje hebt, ligt het een beetje anders.
Ik ben ook zwanger van mijn tweede en idd dat zou voor mij een grote troost zijn, het feit dat al een gezonde dochter heb. Maar het blijft toch moeilijk denk ik.

Ik wens je in alle geval veel geluk en houd je goed e meid!!!

Liefs,
van ons...

Ik kon ook niet geloven dat ik zwanger was toen ik de test in me handen had we gingen pas 1 week voor een kleintje dus ik ben ddoor de pil zwanger geraakt ik had alleen een test gedaan omdat ik steeds bandenpijn gevoel had ik denk doe voor zekerheid.

Dus ik geloofde het nog niet echt. Maar we gaan voor de volgende ronde ik wist ook pas 1,5 week dat ik zwanger was.

liefs
Gaby

Hoi Gaby,

Knap dat je er zo mee om gaat, want ook al geloof je niet dat je zwanger bent, volgens mij ga je je wel hechten aan dat wat binnen in je groeit. Ik wens je heel veel geluk toe en hopelijk tot ziens op het forum!

Groetjes, HHS

Hoi Gaby,

Heel veel sterkte! Ik reageerde ook zo hard bij mijn miskramen, maar intussen had ik er toch een heel verdrietig gevoel bij.
Dus daarom een knuffel voor jou!

liefs Maris

Een omhelzing om je sterkte te wensen.
Bijzonder dat je de mk al zo snel een plaatsje weet te geven, en vooral ook dat je op zo'n moment denkt aan andere zwangeren! Ik kan me voorstellen dat je zoontje nu een grote troost is.

Hopelijk zien we je hier binnenkort snel terug!

Sterkte,
Juf 80

Oh meid toch,.. Wat spijtig dat het zo is gelopen.

Geef jezelf even de tijd om te beseffen wat er nu is gebeurd.

Ik wens je heel veel sterkte met alles!

Liefs

Terug
Bovenaan