Dag mama's

Hoi

Ik kom jullie gedag zeggen heb vandaag mk gehad.

Ik had al hele tijd bloedverlies had ik bij Levi ook tot 16 weken maar vanmorgen was het erger ik had vk al gebeld en mog morgen komen en had naar me werk tampon in gedaan na 2 uur al vol een super he en ik kreeg hem er moeilijk uit zo groot was ie. En bij tweede tampon precies zo. En bij de derde die ging ook moeilijk maar zat bijna geen bloed op maar wel een geel/roze/rood ding ik dacht ff inspecteren en het was heeeeel stug kon het niet kapot krijgen en ruw voelde het aan. Dus dat is denk ik het vruchtzakje geweest en die was leeg.

Ik ben niet verdrietig kon namelijk niet geloven dat ik zwanger was. En we hebben al een gezonde zoon ik zat ook nog te denken liever ik dan iemand die nog geen kinderen heeft. Ik ben al gezegend met me jochie van 10,5mnd. dus ik wacht wel even tot het mijn tijd is.

Liefs
Gaby

Beste Gaby,

Dat is slecht nieuws zeg. Wat ontzettend jammer. Veel sterkte met het verwerken van deze teleurstelling. Iedereen hoopt altijd dat dit niemand overkomt, maar zo af en toe gebeurt het toch. Het beste gewenst!

vriendelijke groeten, Dionne

Hoi Gaby,

Wat erg voor jullie. Ook al kon je het niet geloven dat je zwanger was, ik denk toch dat een mk je niet in je koude kleren gaat zitten.
Sterkte!!

Groetjes Marieke

Terug
Bovenaan