Dag na NOD klein draadje bloed

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik heb misschien een wat vreemde vraag, maar ben benieuwd of iemand mijn situatie herkent.

Op 18 januari hebben mijn vriend en ik niet helemaal veilig gevreeen (voor het zingen de kerk uit). We hebben al een kindje en een tweede kindje zou meer dan welkom zijn! We hebben er alleen niet per se haast bij, dus vandaar de ene keer wat veiliger dan de andere keer :)

Op 19 januari was mijn vermoedelijke eisprong.

Op 1 februari (gister dus) was mijn NOD. Mijn cyclus is altijd heel regelmatig en ik kan me eigenlijk niet herinneren dat ik ooit een dag te laat ongesteld ben geworden. Ik word ook altijd in de ochtend al ongesteld, maar nu (ruim 1,5 dag te laat) ben ik nog niet ongesteld. En nu het smerige/rare gedeelte: zojuist onder de douche heb ik met mijn vinger wat slijm uit mijn vagina gehaald om te kijken of er echt geen bloed te bekennen was. En jawel: één héél klein helderrood draadje bloed. Verder tijdens het afvegen niks. Gewoon helder wit slijm. Normaal heb ik ook altijd wat buikkrampen voordat ik ongesteld word, maar ook daar heb ik nu geen last van.

Nu is mijn vraag natuurlijk: herkent iemand het om (bij een regelmatige menstruatie) op/na de NOD een draadje bloed te zien? En bleek je zwanger te zijn of werd je later alsnog ongesteld?

Ik heb dit nog nooit meegemaakt en zit echt in spanning! Mijn lichaam is me wat voor de gek aan het houden... Vorige maand had ik een week na mijn eisprong ineens allerlei klachten (duizelig, overgeven, moe, krampen), maar toen werd ik gewoon ongesteld.

Ik heb vanmiddag even een Action-test gedaan, maar die was negatief.

Alvast bedankt voor de reacties!

Ik denk dat je inderdaad wel eens zwanger zal kunnen zijn, maar je te vroeg getest hebt

Terug
Bovenaan