Dag na NOD

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Vandaag de 1ste dag na mijn NOD, en nog niet ongi .... begin nu toch wel erg bang te worden (raar we zijn al zo een tijd bezig en dan toch nog bang zijn).
gisteren avond gevreeen met mijn vriend zo van misschien ben ik dan wel morgen ongi (hoop het niet natuurlijk)
maar nee hoor !!!!!!!

Van de week gaan we testen

Liefs van een zenuwachtige Belinda

He Belinda,
Wat wordt het spannend !!!! Waar ben je bang voor, dat het raak is, of dat je nog ongi wordt ?
Ik ben wel benieud voor je hoor; al die verschijnselen, klinken als muziek in mijn oren.

Ik heb verder niets te melden, geen ongi klachten meer, maar ook niets anders. Afwachten dus. (Vandaag is mijn NOD; kwam ik gistern achter na het nog eens na te kijken ! Ik sta alleen stoer voor 6 nov. op de lijst. Ik dacht, ik ga me op die datum richten, maar dat lukt me helemaal niet).
We moeten dus afwachten !!!
Succes he, doei Tanja

Hoi Tanja,
bedankt dat je zo met mij meeleeft.
ik ben niet echt bang of zo maar het is wel een gek gevoel dat het nu toch raak kan zijn, maar ik ben nog wel bang om ingi te worden, dat komt door al die teleurstellingen van de laatste 10 maanden natuurlijk.

we gaan nog even afwachten en zien het van de week wel aan de test.

jij ook succes he...hoop dat je ongi wegblijft en we het kunnen vieren.

liefs Belinda

Ik duim voor je Belinda! Het is tijd voor een feestje, je hebt er al zo lang op gewacht!

Hoi Belinda,

aaaaaaaarggggggggghhhhhhhhhhhhhhh dit is écht spannend joh!
Zou er zelf ook de zenuwen van krijgen...pfff....nou...hopen dat het uitblijft en dat je van de week POSITIEF test!!
Probeer het nog even uit te houden met de zenuwen...ik blijf op het forum lezen hoe het afloopt!

Succes,

Groetjes Kaa

Terug
Bovenaan