A
Anoniem
Guest
Vanmorgen toen ik al opstond had ik al het idee....dit wordt niets vandaag. En inderdaad t was een dag om snel te vergeten. Het is nu net half 8 geweest en ik zit nu ook al te knikkebollen van de slaap......
Maar goed, ik probeer toch nog even wat te schrijven.
Morgen is de grote dag. Om 10 uur heb ik de afspraak bij de gynacoloog......
Ik ben erg benieuwd.
Erg vreemd joh, zo'n dag dat niets lukt. Dat heb ik niet snel, maar nu ik vind t erg raar.
Oja, kunnen jullie me weer om een nieuwe NOD zetten......23 augustus. Thanks!!
Ik ben nu dan niet op de 5e ongesteld geworden, maar op 26 juli al..... Eerst dacht ik oh en bloeding, maar nu de testen nog neg. aangeven, ga ike r echt vanuit dat ik toen ongesteld ben geweest.
Dus mijn nieuwe NOD is 23 augustus.
Nou meiden ik ga ff douche en dan lekekr naar mijn bedje...erg vroeg maar dan ben ik morgen lekker uitgeslapen!!
Ik laat morgen wel even horen hoe t is geweest in het ziekenhuis.
Knuffel Flower
Maar goed, ik probeer toch nog even wat te schrijven.
Morgen is de grote dag. Om 10 uur heb ik de afspraak bij de gynacoloog......
Ik ben erg benieuwd.
Erg vreemd joh, zo'n dag dat niets lukt. Dat heb ik niet snel, maar nu ik vind t erg raar.
Oja, kunnen jullie me weer om een nieuwe NOD zetten......23 augustus. Thanks!!
Ik ben nu dan niet op de 5e ongesteld geworden, maar op 26 juli al..... Eerst dacht ik oh en bloeding, maar nu de testen nog neg. aangeven, ga ike r echt vanuit dat ik toen ongesteld ben geweest.
Dus mijn nieuwe NOD is 23 augustus.
Nou meiden ik ga ff douche en dan lekekr naar mijn bedje...erg vroeg maar dan ben ik morgen lekker uitgeslapen!!
Ik laat morgen wel even horen hoe t is geweest in het ziekenhuis.
Knuffel Flower