Dag overtijd.

A

Anoniem

Guest
Hoi Hoi,

Ik ben vandaag een dag over tijd. Ik heb 3 maanden geleden een miskraam gehad en hoop nu opnieuw zwanger te zijn. Ik durf eigenlijk geen test te doen, omdat ik bang ben dat als ik een test doe en ik zwanger blijk ik weer een miskraam zal krijgen. Nu heb ik alleen sinds een uur of kwart voor 12 lichte steken rechts in mijn onderbuik bij mijn bekken. Zal ik nu toch ongsteld worden of zal het niks zijn? Ben gewoon benieuwd wat anderen hier bij denken. Al vast bedankt!

Hee Sanne!

Ik besterf het inmiddels ook hier thuis!
Vandaag had ik ongesteld moeten worden, maar er is voorlopig nog niks aan de hand. Ben echt op van de zenuwen.
Loop al 2 weken met vage menstruatiekramp rond, dat ik elk moment denk: nu zet het door, maar er gebeurt niks.

Inmiddels lees ik dat je cyclus kan veranderen met het warme weer, dus de komende uren worden zeker spannend!
Ik snap dat je onzeker bent om te testen, zeker na je miskraam, en ik ga denk ik ook wachten tot ik meerdere dagen over tijd ben.

Ik ga voor je duimen!

=xxx=

Succes hopelijk ben je gewoon zwanger kan me voorstellen dat je bang bent!!!

Spannend voor je. Ik hoop dat het raak is.

helaas had ik vorige week dat ik 4 dagen overtijd was en toen toch ongesteld werd. Had zelfs al een test gedaan. Denk ook dat het door het warme weer komt dat je cyclus van slag kan zijn.
succes.

Groetjes Silli

Terug
Bovenaan