Dag ritme baby 3 maanden

<p style="text-align: left;">Hallo allemaal, </p><p>Ik ben druk bezig met een goed ritme vinden voor mijn zoontje Bram. Het gaat aardig goed. Ik vroeg me af wat voor ritme jullie al hebben met een kleine van 3 maanden of is mijn dagritme met Bram te strak? En voedings tijden?</p><p>Onze dag ziet er als volgt uit.</p><p>7.00 Bram wordt wakker. Puckababy gaat los voor schonen luier daarna gaat die weer aan voor een rustige ochtend voeding. Bram valt nog in slaap.</p><p>Voeding:30 min</p><p>Dutje: 45 min</p><p>8.15/8.30: Bram wordt weer wakker puckababy gaat los. Ff lekker knuffelen en gek doen in bed bij mama. Daarna verschonen+aankleden.</p><p>9.00: spelen in de box/speelkleed, in de draagdoek, boodschappen doen,  knuffelen</p><p>10.00:  tijd voor een voeding. Verschonen en puckababy aan. Voeding gebeurt op bed.</p><p>Voeding: 30 min</p><p>10.30/11.00: Bram valt in slaap.</p><p>Dutje: 2 uur</p><p>13.00: Bram wordt wakker puckababy gaat los en lekker rekken en strekken in bed van papa en mama. Knuffelen met mama</p><p>14.00: tijd voor een voeding. Dit gebeurt op bed. Na de voeding verschonen en aankleden.</p><p>Voeding: 30 min</p><p>15.00: spelen in de box/speelkleed, boodschappen doen, erop uit. Avond eten klaar maken Bram in de draagdoek. Bram valt vaak in slaap in de draagdoek/Maxi-Cosi voor nog een extra dutje.</p><p>Voor de voeding van 18.00 om de dag in badje.</p><p>18.00: tijd voor een voeding. Dit gebeurt weer op bed. Na de eerste borst puckababy aan + verschonen daarna andere borst aanbieden.</p><p>Voeding: 30 min</p><p>19.00: bram valt in slaap. Bed van mama en papa</p><p>22.00: tijd voor laatste voeding. Puckababy blijft aan nana verschon. Na de voeding valt Bram direct in slaap. </p><p>Voeding: 30 min</p><p>Er zijn natuurlijk dagen met afspraken maar vaak valt dit mooi samen met alles hooguit 30 min verschuiving van de dag.</p><p>Groetjess</p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p>
 
Hallo,
Ziet er toch aardig goed uit!
Had even een vraagje inverband met mij baby hoeveel voeding krijgt die tijden hoeveel cc?
 
Terug
Bovenaan