Dag ritme baby 3 maanden

A

Anoniem

Guest
<p style="text-align: left;">Hallo allemaal, </p><p>Ik ben druk bezig met een goed ritme vinden voor mijn zoontje Bram. Het gaat aardig goed. Ik vroeg me af wat voor ritme jullie al hebben met een kleine van 3 maanden of is mijn dagritme met Bram te strak? En voedings tijden?</p><p>Onze dag ziet er als volgt uit.</p><p>7.00 Bram wordt wakker. Puckababy gaat los voor schonen luier daarna gaat die weer aan voor een rustige ochtend voeding. Bram valt nog in slaap.</p><p>Voeding:30 min</p><p>Dutje: 45 min</p><p>8.15/8.30: Bram wordt weer wakker puckababy gaat los. Ff lekker knuffelen en gek doen in bed bij mama. Daarna verschonen+aankleden.</p><p>9.00: spelen in de box/speelkleed, in de draagdoek, boodschappen doen,  knuffelen</p><p>10.00:  tijd voor een voeding. Verschonen en puckababy aan. Voeding gebeurt op bed.</p><p>Voeding: 30 min</p><p>10.30/11.00: Bram valt in slaap.</p><p>Dutje: 2 uur</p><p>13.00: Bram wordt wakker puckababy gaat los en lekker rekken en strekken in bed van papa en mama. Knuffelen met mama</p><p>14.00: tijd voor een voeding. Dit gebeurt op bed. Na de voeding verschonen en aankleden.</p><p>Voeding: 30 min</p><p>15.00: spelen in de box/speelkleed, boodschappen doen, erop uit. Avond eten klaar maken Bram in de draagdoek. Bram valt vaak in slaap in de draagdoek/Maxi-Cosi voor nog een extra dutje.</p><p>Voor de voeding van 18.00 om de dag in badje.</p><p>18.00: tijd voor een voeding. Dit gebeurt weer op bed. Na de eerste borst puckababy aan + verschonen daarna andere borst aanbieden.</p><p>Voeding: 30 min</p><p>19.00: bram valt in slaap. Bed van mama en papa</p><p>22.00: tijd voor laatste voeding. Puckababy blijft aan nana verschon. Na de voeding valt Bram direct in slaap. </p><p>Voeding: 30 min</p><p>Er zijn natuurlijk dagen met afspraken maar vaak valt dit mooi samen met alles hooguit 30 min verschuiving van de dag.</p><p>Groetjess</p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p>

Hallo,
Ziet er toch aardig goed uit!
Had even een vraagje inverband met mij baby hoeveel voeding krijgt die tijden hoeveel cc?

Ik geef borst voeding. Maar als ik kolf zit hij nu op 150 cc wat hij op drinkt.

Terug
Bovenaan