Dag ritme en wat eet je kleine

Hier is is om 7:00 bv
Slapen tot 9:00
10:00 broodje 11:00 bv slokje
Slapen tot 13:00-13:30
14:00-15:00 papje fruit of Nijntje koekje drinken uit tuitbeker
17:00 warm eten met toetje
Slapen tot 18:30 ongeveer
20:30 gekolfde bv 150 cc en 100 cc pyjama papje

Eten ze krijgt:
Brood met jam,appelstroop,smeerkaas,leverpastei
Pap
Diksap
Nijntje biscuit
Rijstewafels voor baby's
Groente: wortels,spruitjes,prei,boontjes,bloemkool,broccoli,meloen,
Aardappels
Vlees: gehakt mager,kipfilet,varkensvlees

Rond 7 uur fles, daarna vaak slapen tot een uur of 9 of zelfs 10.
Dan probeer ik wat fruit, maar dat vind ze vaak niet lekker en wat diksap of water.
12:00 broodje en daarna een fles.
13:00 tot 15:00 slapen.
Soepstengel en wat drinken.
17:00-17:30 warm eten en toetje
19:00 fles en daarna slapen
00:00 papfles

Wat ze krijgt lijkt erg op wat jij beschrijft alleen heb ik begrepen dat je prei nu nog niet echt mag geven en dat doe ik dus ook nog niet.

Groetjes

Ik kan het natuurlijk ook fout hebben he. Als ze er geen last van heeft kan het denk ik geen kwaad toch. Wij eten sowieso niet zo heel veel prei.

Gaat het goed? Ik begreep dat in de andere discussie dat je meisje nog al eens kon huilen...

Oeps dan heb ik het zeker ook fout, maar wij eten hier gewoon prei, ui en bosui ( lenteui) Hoe wil je anders koken vraag ik me af.. hihi ik gebruik dit altijd in pasta sausen enzo en hij heeft er geen last van dus gewoon doen...

Ene bij het cb doen ze er bij mij ook niet moeilijk over.. Dus ik denk dat het best mee valt.

Verder zitten wij net weer in een andere regelmaat met de kleine man.

Hij wordt nu wakker rond de klok van 6:30 of eerder.
dan eten we 1, 5 broodje met smeerworst en of jam, appelstroop...

09:30 Banaan
11:00 flesje + slapen
12:30 1,5 broodje met Jam of appelstroop of iets anders wat hij lekker vind.
15:30 -16:00 rijstwafel of nijntjekoek of soepstengel
17:00 -17:30 warm eten dat verschilt nog al want hij eet met de pot mee
19:00 flesje + slapen

6.00bv
7:15 opstaan
8:00brood (zuivelspread,appelstroop, leverworst 1x p.w. smeerkaas, o.i.d)
9:00 - 10:00 slapen(soms)
10:00 fruit - thee
11:30 brood
12.00 bv -slapen tot ong. 14:30
15:00u koekje, rijstwafel, beschuitje, cracker, soepstengel- sap aangelengd met water of thee
16:30 slokje drinken
17:30 zoutloos warm eten eigenlijk alles m.u.v koolsoorten en ui en prei- en sterke kruiden -drinken
19:15 bv met bambix -slapen

dank jullie voor reactie.
ja klopt rjsj ze huilde voorheen nogal maar toen at ze nog geen prei haha en ze krijgt het maar 1x p.w soms om de twee week en ze heeft er gelukkig geen last van en gaat nu eigenlijk weer aardig goed alleen ze zit nu in een sprongentje kan je echt merken haha

Hier eet de kleine sinds kort met ons mee. Ze wilde steeds al de aardappels en vlees van ons bord pakken. Dus ik geef haar nu gewoon wat wij ook eten. krentenbolletjes vind ze lekker. Melk was ze eerst helemaal dol op maar dat drinkt ze nu bijna niet. Ze heeft liever wat thee of sap. en de kleine danoontje toetjes daar is ze gek op. Hopelijk blijft ze zo goed eten want ze is nog een klein beetje onder haar gewicht volgens CB.

Terug
Bovenaan