Dag ronde 3 hallo ronde 4

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,
Ik had afgelopen zondag mijn nod, maar dinsdag zijn dan toch de rode duivels gearriveerd.
Jammer, had even hoop.
Maar had nu wel weer een cyclus van 27 dagen. Hiervoor had ik er 2 van 25 dagen gehad. Ben sinds 1 juli gestopt met de pil, dus mijn lichaam heeft nu alles er wel uitgewerkt denk ik.
Vol goede moed gaan we ronde 4 in.

Ik kom je vergezellen, ook naar ronde 4 gegaan en ook begin juli begonnen met proberen. Ik ben helemaal niet meer aan de pil geweest na de bevalling van mijn eerste. Desalniettemin wel schommelende cycli tussen 24 en 28 dagen, dus lastig te bepalen wanneer mn NOD is.

Ik vul alles in op menstruatiekalender.net. Die berekend zelf eea. op basis van je laatste cycli, dat is wel handig.

Succes weer deze ronde.

gr.
Wenser

he jammer, veel succes met de volgende ronde.
ik heb een cyclus tussen de 31 en 47 (!) dagen... dus dan vallen die van jullie nog mee....;)
vooral erg onhandig van het bepalen van je ei... nou ja gewoon 3 weken lang goed klussen hahaha

Balen zeg! Vol goede moed naar rond 4.......misschien doe ik met jullie mee. Hier is het nog even afwachten maar denk dat ook wij naar ronde 4 gaan...........

Jammer he als dan die stomme duivels weer langskomen? Ik blijf nog even hangen in ronde 3. Had dinsdag ongi moeten worden maar tot nu toe nog niks , hopelijk blijven ze ver weg

bahhh meid!had ook hoop voor je!! positeif proberen de volgende ronde in
xx

Hier ook naar de volgende ronde (3)... :( ik ben ook gestopt in julie had eerst 28 dgn toen 9 dgn en nu 19 dgn :S die van mij zijn dus belachelijk kort:S
Ik weet niet zo goed wat ik er mee moet..

Hai meid,

Wat rot joh!! Zeker als je dan toch een paar dagen na je NOD toch visite krijgt van de rode duivels! Bah!! Veel succes met ronde 4!!

Liefs Lynn

Terug
Bovenaan