<p>Hoi! <br /><br /></p><p>ik lees al jaren mee, maar ben nu eigenlijk wel benieuwd hoe jullie dag eruit ziet met een baby van vier maanden. Het is nl bij ons tot 2 weken geleden goed gegaan en sliep m’n zoontje goed door. Op dit moment is het dus eigenlijk (vooral) ‘S avonds drama. Ik twijfel ook of ik hem over de dag door teveel laat slapen waardoor hij ‘S avonds geen slaap meer over heeft? <br /><br />bij ons gaat het nu zo:</p><p>07:00 wakker<br />08:30 - 10:30 slapen<br />12:00 - 14:00 slapen<br />15:30 - 17:00 slapen<br />18:30 / 19:00 uur begint de nacht </p><p>Alle slaapjes overdag gaan prima. Ik leg hem in bed en valt vrijwel binnen 10 minuten inslaap. zodra wij de nacht willen beginnen begint de drama.. <br />soms slaapt hij een uurtje en is dan 20:00 uur wakker en gaat met geen mogelijkheid voor 23:00 uur slapen. Hij heeft ook geen pijn want zodra wij bij hem zijn gaat hij lachen. We blijven ook vaak met hem zitten tot hij slaapt maar hij blijft ons ook doodleuk aanstaren met een blik “wanneer ga je me nou oppakken”. <br /><br /></p><p>ik begrijp dat het baby’s zijn, maar wij komen van ver. Ons lieverdje is een “verschrikkelijke” huilbaby geweest met dagen waarin hij 13 uur achter elkaar huilde zonder slaapjes tussendoor. Hij is uiteindelijk ook opgenomen geweest, omdat niemand begreep waarom hij zo verdrietig was. Daar is al het medische uitgesloten en bleek dat hij ontzettend slecht tegen prikkels kan en echt z’n slaap nodig heeft om de dag te kunnen verwerken. En eigenlijk is het vanaf het ziekenhuis tot 2 weken geleden prima gegaan. <br /><br /></p><p>wat kunnen we beter doen? Slaapt hij overdag teveel of hebben jullie een ander idee. <br /><br /></p><p>liefs een radeloze mama. </p>