Dag van de leidster

Hoi allemaal,

Zoals ik vaak lees, zitten hier veel pedagogische medewerkers op dit forum.
Gezien het donderdag de dag van de leidsters is, hoor ik graag van jullie wat leuk is om te krijgen.
Ik hoef geen discussie van anderen die deze dag onzin vinden. Ik vind dat deze hardwerkende heren/dames ook in het zonnetje gezet mogen worden. Ik breng toch mijn meest kostbare bezitten bij hen :)!
Ik hoor graag van iemand leuke ideetjes of dergelijks!

Liefs
 
Ik zit in het onderwijs, maar ik Vind een lief kaartje het allerleukste om te krijgen. Gewoon de woorden van waardering. Wij moesten nu op de opvang per kind een bedrag overmaken en de oudercommissie koopt voor elke leidster een cadeau. Daar heb je dus niets aan haha. Maar ik verder door de jongens een mooi knutselwerk laten maken en daar een lieve tekst opgezet.
 
Hoi

Ik ben zelf ouder en pedagogische medewerker ik kreeg als ouder omdat m’n dochter op mijn werk zit in dezelfde groep een bericht van m’n manager dat zij met de oudercommissie elke jaar overleggen voor leuke tips en ideeen om aan de leidsters te geven en dit jaar is (zelfgemaakte) koekjes ik denk dan ja leuk maar door de Corona willen mensen niet graag zelfgemaakte koekjes dus ik koop morgen met m’n dochter een pak koekjes en verpakken het nog leuk in met een tekening ?. Dus ik ben benieuwd wat ik krijg kwa koekjes of ouders echt zelf gaan bakken vorige jaar was het chocolade.
Bij Pinterest kan je leuke tips zien om zelf te knutselen met iets lekkers erbij…..
 
Ik werk in de opvang en vind het leuk om een kaartje of tekening te krijgen of een mooi prentenboek voor de hele groep vind ik het allerleukst. Hier hebben alle kindjes en juffen nog jarenlang plezier van.
Een zakje thee of chocolade is echt lief, maar de thee beland in de theedoos op het werk en de chocolade in dezelfde kast. Persoonlijk hoef ik geen thee of chocolade, al is het gebaar natuurlijk wel lief.

Bij het afscheid van m'n dochter op de peutergroep heb ik ook een prentenboek cadeau gegeven, dat vonden de juffen zo leuk en origineel en het wordt echt goed gebruikt!
 
Wij geven 2 kaarsjes met chocolade, en een kaartje met een tekening! Iets kleins, maar toch even de waardering zo uitspreken
 
Terug
Bovenaan