Dag van de ovulatie maar geen positieve ovulatietest

Pffff....

Ik moet even m'n ei kwijt! Sinds 3 maanden zijn we bezig om zwanger te worden. Na een miskraam vorig jaar hebben we het even op een laag pitje gezet en onlangs besloten er weer voor te gaan.

Vandaag zou mijn ovulatie moeten zijn, maar wanneer ik een ovulatietest doe krijg ik geen streep of iets.. Het venster blijft leeg.

Dit was vorige maand ook het geval..
Doe ik iets fout? Heb ik dan vandaag helemaal geen ovulatie of ligt het aan die testen? Het maakt me erg onzeker iig..

Meer vrouwen die dit herkennen?

Groetjes, Lieke
 
Ik herken het (helaas): Wij zijn nu een jaar bezig en de eerste 6/7 maanden had ik wel positieve ovulatie testen maar nu ineens niet meer...
 
Raar is dat hé... Het maakt mij zo onzeker! Volgens mijn berekeningen zou het zo moeten zijn.. 
moet ik naar de huisarts?
 
Hoi!

1 november heb ik mijn spiraal na ongeveer 5,5 jaar laten verwijderen. 20 november had ik wat heftig bloedverlies, 21 november was het ’s avonds alweer over. Er van uitgaand dat dit mijn menstruatie was, zijn we begonnen met ovulatietesten van Clearblue. Tot op heden nog geen positieve ovulatietest. Ik heb natuurlijk ook totaal geen overzicht op hoe lang mijn cyclus zou zijn, en dat maakt het allemaal reuze spannend! Als ik een cyclus van 28 dagen aan zou nemen zou ik 5 dec mijn ovulatie moeten hebben gehad. Die dag had ik links onderin mn buik wel steeds steekjes en een 'rommelend' gevoel... Ik vraag me dus af dat inderdaad mijn ovulatie zou zijn geweest... We klussen i.p. om de dag, dus als het zo was zou dat geen probleem hoeven zijn in ieder geval!

Meer mensen in hetzelfde ‘afwacht’schuitje? 

Ben benieuwd naar jullie verhalen! Kunnen we samen wachten en ongeduldig zijn! 

Groetjes Daniëlle
 
Hoi Daniëlle,
Spannend joh! Ik heb op 13 oktober mijn spiraal laten verwijderen en had een paar dagen erna wat bloedverlies. Op 6 november werd ik ongesteld, heel hevig voor 1,5 dag, daarna was het alweer gelijk over. Lucky me haha! Heb toen direct ovulatietesten besteld en mee begonnen. Volgens die testen zou mn ovulatie rond de 21e zijn. En zou ik op 4 december ongesteld moeten worden. Had toen heeeel licht bloedverlies en een licht 2e streepje op mn test. Dinsdag en woensdag nog wat licht bloedverlies en licht streepje. Vanochtend nogmaals getest helaas geen 2e streepje meer en 5 minuten na de test flink wat bloed :( 
Hoop voor je dat het gelijk raak is! 
 
@ Liekez Welke ovulatietesten gebruik je? Misschien is het slim om een ander merk te proberen? Als die ook aangeven dat je geen ovulatie hebt zou je misschien idd contact met HA op kunnen nemen voor informatie.
 
Haha,, ja spannend is alles zeker! Het enige wat je wil is een beetje duidelijkheid maar dat lijk je nergens van te krijgen;p... Frustrerend ook! 
En dan zegt manlief ook nog dingen als, komt wel goed, we wachten af, niet te druk maken... En hij heeft natuurlijk gelijk;)! Maar je gaat zo twijfelen aan jezelf! 
Hebben jullie dat ook? 
 
@laindey, test jij ook tijdens je ongesteldheid? Of begrijp ik je nu helemaal verkeerd!? Want dat zou niet zo heel veel nut hebben toch?
 
Groetjes!
 
@ Daniëlle Had getest voor voor het lichte bloedverlies, had toen een licht streepje. En toen gisteren ochtend nogmaals getest, weer licht streepje. En heel klein beetje bloedverlies, maar dat kon, volgens vrouwen hier, ook nog bloed van de innesteling zijn. Dus ik had nog hoop. Maar vanochtend toch nog maar eens getest en toen geen streepje meer. En 5min na de test begon ik flink te bloeden :(
 
Terug
Bovenaan