Dag van uitersten...

Hallo meiden,

Even van mij afschrijven hoor.....

Gisteren een super mooie echo gehad, alles was goed. Ben nu 10+2wk zwanger. Volgens de gyn is de onzekerheid van de 1e 12 weken nu voorbij en de kans op miskraam veel kleiner nu. Heb zelf een hele rits aan foto's mee gekregen. Super blij!!!

Maar....

Tegelijkertijd heeft mijn schoonfamilie een gesprek gehad met de dokter. Het gaat heel slecht met mijn schoonvader en de kans is erg groot dat hij ergens in de aankomende dagen zal overlijden. Groot verdriet in de familie.......

Een dag van uitersten. Hoe leven een dood dicht bij elkaar liggen.

We hebben het veel mensen nog niet verteld, omdat we het ook niet willen laten ondersneeuwen nu met alle slechte berichten. Ik snap het, en vind het ook jammer. Dat opa nu zijn kleinkind niet meer gaat zien, dat we helaas niet alleen maar blij kunnen zijn nu we dit grote geluk hebben. Hoe vermoeiend het ook is dat continue heen en weer rijden en de emoties terwijl ik ook zwanger ben.

Ik probeer goed voor mijzelf te zorgen en mijn rust te nemen en er tegelijkertijd te zijn voor de familie....

Sorry meiden voor dit trieste en dubbele verhaal, maar moest het even van mij afschrijven.

Dat is inderdaad geen leuk nieuws. Ik snap dat je het nog niet gezegd hebt. Maar mischien is het ook wel een licht puntje in deze verdrietige tijd. Ook kunnen ze meer rekening met je houden als ze het weten. Succes met deze moeilijke tijd en let op je lichaam.
Gr.

jee meid, dat is echt heel erg voor jullie en voor je man.
wat ontzettend dubbel inderdaad.
toch zal ik het wel vertellen, juist als lichtpuntje voor iedereen.
weten je schoonouders het al wel? zal toch fijn zijn voor je schoonvader om te weten dat zijn zoon vader word. en dat hij ( als je er in geloofd) juist bij jullie kan zijn straks....

sterkte lieverd.
schrijf hier maar lekker van je af ;-)

dikke knuffel,

Jeej, wat een rot bericht, helaas weet ik hoe dit is, ik heb hier bijna de zelfde ervaring,

Op zondag vertellen we mijn opa en oma dat ze groot ouders worden, en op maandag krijgt mijn oma te horen dat de artsen niet meer voor haar kunnen doen, en ze weten ook niet hoelang ze nog heeft..... is ook erg dubbel,

Met je schoonvader is natuurlijk wel weer ff anders, wat zal je man/vriend het moeilijk hebben zeg, eerst ontzettend blij dat hij vader gaat worden en dan er tegen over dat hij zijn eigen vader gaat verliezen.

Heel veel sterkte de komen de tijd, en probeer zo veel mogelijk van elkaar te genieten ook al is dat moeilijk!!!

Dikke knuffel en hou ons op de hoogte ;-)

Hey meid, dat is heftig he?

Toen ik zwanger was van de derde kreeg ik te horen dat mijn vader zou overlijden. Mijn schoonzus en ik waren allebei hoogzwanger... Hij is precies tussen de geboortes van onze zonen in overleden, ze schelen 6 weken. Wat bizar was dat!
Wat ik wel erg bijzonder vond is hoe we de geboortes van deze kids hebben ervaren. Het was heel intens allemaal en we beleefden allemaal des te meer het geluk van het het nieuwe leven.

Denk alsjeblieft aan jezelf in deze zware tijd!

Liefs!

Terug
Bovenaan