dag voor verjaardag eerste echo

Lieve heppy,

Wat ontzettend leuk zeg!! Een mooi verjaardags cadeau!! :) enne....natuurlijk is alles goed! Daar gaan we gewoon vanuit maar wat een spannende periode hé? Als je de echo hebt, dan ben je 7wkn?

Liefs Lynn.

Hey,

Ja ik ga er natuurlijk vanuit dat alles goed is. Maar spannend blijft het wel. Het is de tweede maar weer net zo spannend als bij de eerste!!!

Ben rond de 8 weken met de eerste echo.

Bij Stan hebben we met 7 weken en 4 dagen de eerste echo gehad (wist toen niet precies wanneer laatste menstruatie was), maar toen zagen we al een kloppend hartje.

Zou echt helemaal te gek zijn!!!!

Liefs

Wanneer heb jij de eerste echo? Al snel geloof ik he?

Oooo wat spannend hé?! Ik ga er ook vanuit dat alles goed is maar toch....soms dwalen de gedachten toch af....ben ook pas gerustgesteld na de eerste echo of de 10 wkn echo maar dat duurt nog even....

Wij hebben 1 week eerder de eerste echo (op ziekenhuis) dus 17 April....(ben dan 7wkn+1dag) Nog 2 weekjes in spanning wachten. Hoop ook dat we al een kloppend hartje zien/horen....Lijkt me zoooo bijzonder!

Liefs Lynn.

Ja echt he....

Nou ik hou wel in gedachten dat mijn zus nu twee mk's na elkaar heeft gehad. Maar het voelt goed, dus maak me niet al te veel zorgen!

Positive thinking he.

Ok nice, ja zou super zijn als je al een kloppend harte zou zien. Maar schrik niet als het niet zo is. Het hartje begint namelijk rond die weken pas te kloppen.

Bijzonder is het wel.

Ik vond het nog bijzonderder bij de 12 weken echo, toen hoorde ik hem en zag de beweging erbij op scherm.

Met de 20-weken echo ben je pas echt helemaal gerust gesteld. Als je weet of alles wel of niet goed is. (wel gaan we vanuit).

Ik ben weer net zo nieuwsgierig als de vorige keer hihi. Ik kan me voorstellen dat jullie er nog 1000000X nieuwsgieriger naar zijn!!!

Liefs

Terug
Bovenaan