Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
<p>Zijn er meiden hier die hierdoor zwanger geworden zijn? Ik weet dat als je vruchtbare slijm heb je binnen 24uur een eiersprong krijgt.. Vandaag kan nog ? maar gister is niet gelukt hihi </p>
Je hebt meestal 3 dagen voor je eisprong je vruchtbaarslijm.. niet 24 u. Het kan dat het zaad 4 dagen overleefd maar gemiddeld is het max 36 u. Succes!
Dat slijm is echt zo verschillend per persoon. Ik heb dat meestal wel 5 dagen, 4 dagen best wat. En dan 1 of 2 dagen extreem veel. Textuur blijft hetzelfde
je bent een aantal dagen voor je eisprong vruchtbaar, maar dat is dan weer afhankelijk van de kwaliteit van het sperma. Hoe dan ook; kans is er altijd!
Ik moest het met ovulatietesten doen. Toen ik zwanger probeerde te raken was me menstruatie nooit gelijk. Dus deed ovulatietesten. Kon me eisprong ook niet voelen meer. Voordat we aan kinderen begonnen wel altijd. We zijn 4 a 5 mnd bezig geweest. Laatste maand alleen ovulatie test gebruikt omdat ik het te lang vond duren. En gelijk zwanger..
Ik heb dus maar altijd 1 moment dat vruchtbare slijm. Nu weet ik van m'n cyclus dat ik dan eigenlijk altijd 2 weken later ongesteld wordt.. Gister fijn gehad saampjes dus laten we het hopen! En anders vlgd maand weer een kans Dankjulliewel