...... Dag


Dag Dames,

Het spijt me zeer dat ik jullie moet lastig vallen, maar dit moet ik even kwijt.
Alles maar dan ook ALLES irriteert mij vandaag...ik voel me moe, ellendig en wil dat deze dag zo snel mogelijk voorbij gaat...
Af en toe lukt iets niet op mijn werk en dan kan ik wel janken. Natuurlijk weet ik dat het allemaal komt door de hormonen en slecht geslapen (4x eruit omdat ik of moet plassen of spontaan kramp kreeg in mijn benen) het zit allemaal niet mee vandaag...ik zit ook maar een beetje naar mijn computerscherm te staren alsof ik het nog nooit gezien heb..
Wie heeft hier ook last van? Misschien kunnen we elkaar enigsinds opbeuren...want de dag duurt nog zoooo lang..
oja, ben nu 28w2d zwanger..

xx siona
 
Hoi Siona,

Hier nog 1. Ik word af en toe helemaal krankjorem van mezelf. Idd 4x per nacht eruit om te plassen en dan denkt die kleine "geinig, m'n moeder is wakker. Spelen !!!! " en val ik dus niet meer in slaap. Eigenlijk val ik dan niet meer in slaap omdat ik het heeeeeeerlijk vind dat getrap in m'n buik. Lig er dus dan echt op te wachten, maar is wel een voeding voor m'n slaapgebrek.

M'n werk, tja... werk me uit het naadje, maar weet soms niet meer wat ik aan het doen bent en begin spontaan vaak te janken dat ik het allemaal niet meer weet.

Ik ben dus zeker niet de juiste persoon om je op te vrolijken, maar weet wel PRECIES hoe je je voelt :)

Groetjes
Miranda
27,1 weken...
 
Heej        

Kom op meid je bent al over de helft. Voor je het weet is het voorbij.
Probeer er eens van te genieten.

Voor mij is het al weer anderhalf jaar geleden dat ik bevallen ben. Ik kreeg naar 3 mnd bekkeninstabiliteid en moest stoppen met werken. Met weer 30 kwam ik plat te liggen tot week 37. Dus een echte fijne zwnagerschap heb ik niet gehad.
Toch heb ik iedere min genoten en ook wel eens me dipjes gehad. Maar het is zo mooi dus probeer het gewoon van je af te zetten en denk nog maar een paar maanden en dan ga ik bevallen.
Nu is het nog jij en de kleine je hebt haar nog even voor je eigen de binnenpretjes als hij of zei een schopje geeft.

Nou ik hoop dat ik je een beetje kan opbeuren.


Groetjes Annisa moeder van kindje 18 mnd en hopelijk weer zwanger van de 2e.
toi toi toi
 
Terug
Bovenaan