dagbesteding

Vroeg me eigenlijk af hoe jullie je vrije dagen doorkomen...?
merk dat ik het heel moeilijk vind om rust te nemen en eigenlijk de hele dag loop te poetsen....maarja heb nu ook sinds maandag vrij...
 
ik sta smorgens op en dan gaat mijn zoon na school en ik ga erna nog ff lekker liggen in bed of op de bank ga dan meestal wat boekjes lezen of nog een uurtje slapen.
om 12 uur komt mijn zoon uit school dan gaan we samen lunchen en als hij weer terug na school gaat dan ga ik douchen en aankleeden en soms de was doen of een beetje poetswerk nog.
rond 5 uur ga ik koken en 6 uur komt manlief thuis gaan we eten en bankhangen savonds met zijn allen:) ik had er ook moeite mee om mijn draai te vinden omdat ik gewend was 30 uur per week te werken en dan zit je ineens thuis pff en ook nog verhuisd natuurlijk ken hier bijna niemand dus kon niet ff zeggen ik ga ff daar kletsen of koffie drinken dus heb zelf een beetje een ritme gevonden,lukt jou vast ook wel succes!!!
 
Hay hay,

Ik zorg dat de vaatwasser leeg is, de boel netjes is, de was opgevouwen is en verder ga ik in de middag sowieso even pitten. Ben veel te bang dat het om 01.00 uur begint en ik dan zo moe ben.......

Verders 2 rondes met de hond en voor de rest lekker rustig aan!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
 
Ik doe ook niet heel veel. Gelukkig nog geen ontzettende poetsdrang gewoon het normale. Wel loop ik hele dag alles te verplaatsen waarvan vriend gek word omdat de glazen dan weer andere plek hebben gekregen. Verder kat eten geven, eten klaarzetten en beetje boekje lezen of tv kijken. Naar de winkel doe ik tegenwoordig wel altijd met iemand erbij ik ben best wel bang dat ik op mijn plaat ga met deze gladheid.
 
Ik vind het soms moeilijk hoor en soms dan slaap ik heel veel op een dag en dan is het zo voorbij.
Alleen ik heb sinds september geen werk meer dus ik zit al vrij lang thuis en omdat ik veel last van me spieren heb kan ik niet alles meer dat is jammer. de vaatwasser uitruimen kan ik niet moet dan teveel bukken en bukken gaat helemaal niet!
Verder laat ik 1 keer de hond uit maar ver lopen gaat niet meer heb dan constant een harde buik en doet ook zeer.
Ik ben nu ook bewust goed aan het rusten zodat me spieren het straks hopelijk goed aankunnen.

Maar van mij mag de kleine komen ben er wel klaar mee.
 
Ik word om 07.00 uur wakker van de wekker, dan mijn zoontje klaar maken voor school en als die weg is ( manlief is om kwart over 5 al naar zijn werk vertrokken) duik ik nog mijn bedje in tot ongeveer 11.00 uur, die slaap heb ik echt heel hard nodig. Dan ga ik in huis wat rommelen, wat opruimen of licht poetsen. Dan boekje lezen, tv kijken, internetten, of bij de buurvrouw op de thee. Voor de sneeuw er lag deed ik nog wel een boodschapje of ander bezoekje maar nu ben ik wel aan huis gekluisterd.
Maar het einde is in zicht; op valentijnsdag wordt ik ingeleid...:)
 
Terug
Bovenaan