Dagbesteding

Wat doen jullie zo op een dag. Beetjeritme? Ik doe meestal sochtends een bad schone kleren en dan even in de box en dan na het slapen samen spelen en dan na het volgende slaapje een activiteit ( boodschappen o.i.d) of wisselt het per dag? Ik hoef natuurlijk geen andere kinderen te halen of te brengen naar school ofzo.

Sochends eerst op de bank knuffelen en drinken..wassen,aakleden,in de box.dan doe ik mn andere kids aankleden,eten geven.wasje aanzetten,vaatwasser en zulke dingetjes
daarna weer even kroelen en fruithapje en naar bedje...wisselt hoe lang die slaapt meestal 2 a 3 uurtjes.weer drinken en kroelen en spelen...de middag wisselt of we gaan naar speeltuintje met de kids en slaapt ie in de kinderwagen weer of hij gaat na 2 uurtjes weer terug naar bed.
meestal komen we nog aan 3 slaapjes per dag

liefs jootje

Wij staan om ongeveer 7 uur op. Aniek krijgt dan rond half 8 bv. vaak is ze rond half 9 /9 uur alweer moe en breng ik haar naar bed waar ze ongeveer een uurtje slaapt. Dan om 11 uur pap. Meestal gaat wij er ook uit. Dat doe ik of om half 9, dan slaapt ze in de wagen of na de voeding van 11 uur. meestal slaapt ze smiddags ook nog wel even. De avonden zijn erg rommelig nu. Ik geef haar rond 3 uur fruit en dat vult niet echt dus ook bv en dan rond 5/6 uur groente en daarna is het erg rommelig en wil ze niets. wel vaak even aan de borst en kleine slaapjes en dan rond half 10 laatste voeding en naar bed. Wij badderen savonds

Ik werk volledig dus ik heb een heel ander schema, half 6 op mezelf gereed maken, 6.15 wakker maken Caileigh aankleden en de fles. tot 7 uur kroelen en op naar oma of creche. Bij oma gaat ze al snel weer te bed want ze snel weer moe en die wandelt veel met haar. Manlief haalt haar op rond 4en, dan heeft ze net de fles op en eenmaal thuis gaat ze weer haar bedje in. Ik douche 's avonds, Caileigh gaat met mij mee onder de douche, pyama aan fles erin en slapen maar weer tegen 2000.
In het weekend kroelen we veel met haar omdat we dat doordeweeks moeten missen. Ook zijn we veel weg maar houden dan volledig rekening met haar. Als zij wil slapen regelen we dat waar we ook zijn. We houden bv rekening of we de wagenbak dan mee moeten nemen of niet.

Wijj hebben best een regelmatig ritme.. Jari wordt tussen 8 en 9 wakker.. meestal lig ik ook nog in bed.. ben 'sochtends niet vooruit te branden..
Andre gaat er om 6 uur uit, maar ik kan echt niet wakker worden. soms ben ik eerder wakker maar blijf lekker soezen haha en soms in jari vroeg wakker en ik ben nog zo moe dan laat ik hem lekker liggen.. hij is dan heerlijk aan het kletsen en spelen..

dan krijgt hij de fles.. en al gauw gaat hij weer even slapen. Rond 11/12 uur gan we naar buiten, de hond uitlaten. dan speelt hij ook een poosje erna en rond 13/14 uur de fles. dan storten we beiden rond 15 uur helemaal in.. en liggen we beiden op ons bed.. en slapen we meestal een uurtje tot Andre thuis komt ;) (andre ziet ons alleen maar slapend haha). en dan gaan we rond 19 uur badderen, fles en naar bed.

Om 23 uur ongeveer maak ik hem voor de laatste fles wakker.

lijkt wel dat ik heel lui ben zo haha slaap alleen maar.. maar ben nog zo enorm uitgeput.. heb amper energie.. ik heb zoiezo een chronisch vermoeidheidsprobleem.. en sinds jari er is is het nog vele malen erger... dus het is niet anders.
ik doe alles op mijn dooie akkertje haha

Wij hebben eigenlijk ook best een strak ritme...

Ravi krijgt om 7 uur fles en slaapt dan nog tot half 10. Dan is het spelen in het grote bed (mijn bed dus...want ja marit ik ben in de ochtend ook niet vooruit te branden :D) Dan 11 uur de fles en slapen tot half 3. Dan 3 uur weer fles en gaan we beneden spelen of gaan we ergens naar toe tot 5 uur. Dan weer even slapen tot 7 uur..Krijgt hij weer fles en dan spelen tot 9 uur/half 10 en lekker slapen tot de volgende ochtend.

Badtijden verschillen per dag...activiteiten ook :)

Ruben is meestal rond half 8/8 uur wakker. Krijgt om een uur of 8 een fles. Is dan wakker rn krijgt rond half 10/10 uur fruit daarna naar bed tot 12 uur. Dn om 12 uur weer een fles en tot half 2 /2 uur wakker dan weer naar bed. Rond 4 uur weer wakker en weer een fles. Rond half 6 nog een uurtje slapen tot half 7 en dan uit bed en groente. Daarna in bad en rond 20.00u de laatste papfles en dan naar bed tot de volgende ochtend. Hij slappt nog best veel maar goed hij heeft het blijkbaar nodig.Als hij wakker is hij erg actief. Kletst de oren van je hoofd en is de hele tijd aan het gymnastieken. Ook gaan we wel wandelen als het mooi weer is. Ook ligt hij wel een tijdje in de box en daarnaast doen we natuurlijk heeeel veel kroelen.

Terug
Bovenaan