dagboek bij houden

A

Anoniem

Guest
hoi ben ik weer houden jullie ook een boek bij hoe je je dag in dag uit voelt is kij leuk voor later aan je kinderen te geven van mij eerste heb ik er ook een dat is zo leuk om terug te lezen,groetjes chantal

Hallo.

Ik heb inderdaad ook in het begin zo'n boekje gekocht en heel enthousiast begonnen. Maar helaas kan ik me er niet meer goed toe zetten om het elke week in te vullen. Ik weet niet of het komt omdat het meeste op dit moment toch alleen maar negatief is ofzo, maar het lukt me niet echt. Heb het nu alweer weken niet ingevuld. Heb elke week wel weer iets waardoor ik mezelf niet goed voel en niet goed kan functioneren, is het ene weg, komt het volgende. Maar begrijp me niet verkeert ik ben super blij dat ik zwanger ben maar ik kan er alleen nog steeds niet echt van genieten.

Liefs Marian

Hallo,

Ik heb een groot schrift wat mijn dagboek is. Ik schrijf niet regelmatig ofzo, maar wel over de echo, eerste schopje, kamertje  en dat soort dingetjes. Ook leuk is dat alle opa ´s en oma ´s en ooms en tantes erin schrijven hoe leuk ze het vinden dat dit kindje komt.

En ook een Jongens/meisjes pagina: wie denkt wat. Erg grappig!

Super leuk!

Groetjes,
Janneke

Hoi hoi,

Ik heb een zwangerschaps dagboek van kennissen gehad en kan je elke dag van alles in bij houden. Maar ook 1 keer in de 2 weken hoeveel cm je taille is en je gewicht wel heel leuk, ook om terug te lezen.

Gr Fruit Girl

Ik ben het ook gaan doen vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was en doe het nu nog. Quinn is inmiddels 11 weken oud. Is erg leuk om alles nu terug te lezen en zeker ook voor hem later.
Het kost eigenlijk maar een paar minuutjes per dag (soms wordt het trouwens ook een paar keer per week ipv elke dag, maar goed...) en is erg leuk.
Groetjes Veerle

Terug
Bovenaan