dagboek

Jupse meiden,

hier ben ik weer. Zijn er nog onder jullie die een zwangerschapsdagboek bijhouden? Ik wou een mooie kopen van Anne Gedes (met al die babietjes) maar hij kon niet meer geleverd worden. Dan heb ik maar een foto - album (met allemaal aardbeien erop)gekocht en daar plak ik alles in en schrijf ik alles op. Zal leuk worden om later te lezen.
Liefs, Loes. xxx

PS Wie moet ook bevallen eind september? Ik ben nu 4 maand en het zou leuk zijn een beetje meer close te worden met enkele toekomstige septembermama's. Heb geen zin om naar een andere site te gaan, ik amuseer me hier zo.
 
dag aardbeien loesje,

ik wil ff op je berichtje reageren vindt dat je wel veel humor hebt hoor hahahahahah met je aardbeien dagboek erg leuk verzonnen. jammer dat anne geddes dagboek is bij ons nog in de prenatals te koop. en helaas ik beval eind augustus begin september dus. veel succes met het amuseren hier he hahahahah
 
Ik heb er eentje van de Hema maar moet zeggen dat ie een beetje tegenvalt, er staan allemaal vragen in die ik niet echt de moeite vind om te beantwoorden en voor de dingen die ik wel wil onthouden is weinig ruimte. En ik ben 26 september uitgerekend.
 
Hallo Loes,

Ook ik hou een dagboek bij.
Die van mij komt bij de trekpleister vandaan. Het is een dagboek waarin geen vragen worden gesteld die je in moet vullen. Gewoon een weekplanner met daarbij voldoende ruimte om van alles te beschrijven. Verder staat de zwangerschap er van week tot week in beschreven.

Groetjes Loes (Sorry kan er niets aan doen dat ik zo heet :)
 
ha die aardbeitje.
hier weer met sandy!
ik heb toevallig dat boek waar jij het over hebt: anne geddes. zwangerschapsdagboek. dat koste 14.95 euro (duur he?) nou kwam ik laatst bij het kruidvat (drogisterij) zag ik daar ook een anne geddes boek, maar dan voor je kindje t/m 5 jaar. die was echt lief!!! je weet wel, plukje haar, geboorte kaartje gewicht, eerste hapje enz. enz.
weet je wat die kostte??!! 2.95. nou jahhh das wel een verschil. meenemen dus!
enne ik ben ongeveer 14 oktober uitgerekend. maarre als het er 2 zijn (enige kans) komen ze waarschijnlijk vroeger dus september...maar dat kan ik je vanaf zaterdag vertellen want dan krijg ik mijn echo!
ik hou je op de hoogte,
doeiii knufjes v mij
 
Hoi Loes,

Een echte aanrader is het '9 maanden zwanger dagboek' van Christine Harris. Je personaliseert het dagboek zelf en krijgt dagelijks info over wat er met je lichaam gebeurt en over wat er met je kindje beurt. Af en toe is er plaats gelaten om zelf iets te schrijven en af en toe worden vragen gesteld.
Ik vind het alleszins een heel leuk dagboek.
Dus: '9 maanden zwanger dagboek' van A. Christine Harris. Uitgegeven bij Deltas. ISBN 90-243-7893-1

Ik heb het boek 12,5 euro betaald.

Succes,

Eva
 
Hi Loes,

ik houd zelf een dagboek bij op de computer, maar door de misselijkheid heb ik inmiddels al 9 weken verzuimd. Jammer he. Een aantal dingen weet ik nog wel, maar het vervliegt toch ook wel weer.
Heb je wel door dat er hier ook een septemberforum is? Ik geloof niet dat ik je daar al eens tegen gekomen ben, maar dat is dus 'the place to be' voor sept.moeders :)
Wie weet tot ziens!
 
Terug
Bovenaan