dagboek

Hai,

Ik ben nu 9 weken zwanger en ik wil graag een soort van dagboek gaan bij houden met alle mooie momenten en waar de echo in komen enzo, maar bestaat er nou zo boek waar je dit allemaal in kan bij houden en weet iemand ook als het er is waar je het kan kopen
Of heeft iemand tips alles is welkom.

alvast bedank !!

groetjes tamara


 
Goede morgen,
Ook al vroeg in de weer?
Het is idd een erg leuk idee om een dagboek bij te houden, ik denk dat je het gewoon even na moet vragen bij de boekhandel (zouden ze hem kunnen bestellen), maar een gewoon babyalbum kan je ook van alles in schrijven...
Ik hoop dat je het boek kan vinden..
Geniet van de zwangerschap.
groetjes simone, bijna 30 weken
 
hallo tamara,

mijn moeder heeft in een schriftje bij gehouden hoe alles ging en hoe haar ervaringen waren, dit heb ik een aantal jaar geleden gekregen en ik vond het heel leuk om het te lezen, nu ben ik zelf het aan het bijhouden en ook ik doe het in een schriftje.
groetjes esther
 
ik heb ook het 9 maanden dagboek gekocht. Best leuk boek met plek voor verschillende info.

gewicht, afmetingen, wat er in de wereled om je heen gebeurt, waar je last van hebt etc. Staat ook aardig wat info in.

 

He allemaal alvast bedankt voor jullie snelle reactie.

Ik ga van het weekend wel ff kijken in de boekhandel en ik denk dat ik het 9 maanden dagboek ga halen.
Want as maandag krijg ik me eerste echo (erg spannend !!) en dan kan ik gelijk de ervaringen opschrijven.

groetjes tamara
 
o sjit dat ik dit nu pas zie. Ik heb zo'n speciaal dagboek, maar ik heb er eerlijk gezegd maar 1x iets in geschreven en denk niet dat er nog iets mee doe.
Anders had ik die meteen naar je op de bus gedaan... Maar ze weten het wel in de boekhandel hoor!

groetjes, Maria2
 
Terug
Bovenaan