Dagboek

Hallo allemaal, ik heb vandaag een schrift/boekje gekocht waar ik al onze belevenissen op ga schrijven. Moet wel even in de tijd terug, maar ik vind het wel leuk om bij te houden en mijn/onze gevoelens op te schrijven.Alle onderzoeken te beschrijven en de tests.
Was vandaag lekker gezellig bij een vriendin in mijdrecht, lekker geluncht en gewinkeld en gekletst.Mijn man is vanavond darten en ik keuvel lekker wat rond, me nog meer verdiepen in amerika. De verzekering dekt zwangerschap, dus dat is mooi.Ik ga vanavond rond 12 uur!!!! mijn moeder van schiphol halen, uit portugal. De bofkont.Ik hoop dat ik niet in slaap val !!Nog 1 dag vrij en dan moet ik weer werken.Wat een leven, dag lieve meiden tot snel.Ilona

Heeeee meissie!!

Ik ben ook al begonnen met een soort dagboek. Ik doe het alleen in de computer. Ik ben al enige tijd aan het bijschrijven uit het verleden maar het is een hele klus. Het lucht wel op hoor om alles eens op te schrijven.

Welke reis is het nu geworden?? Ik ben zo benieuwd?
lfs inge

Hallo,

Bedankt voor je reactie, ik dacht zelf ook al dat het niet echt nodig was om naar de IUI te klussen. Maar het gaat goed ik probeer ook wat afleiding te zoeken. Maar ben best bang voor emotionele momenten want stress is niet echt goed. En nu gaan we aankomend weekend mijn oma uitstrooien want ze is 6 weken geleden overleden. Dus dat maakt het allemaal wel erg ingewikkeld. Maar wat leuk dat je alles bij gaat houden.
Ik zou dat ook wel willen maar ben bang dat ik er dan te veel mee bezig ben. Hoe voel jij je nu????

Liefs Sabrina

Het gaat erg goed met mij, beter dan anders. Eigenlijk heel raar om dat te voelen, ik vergeet ook steeds dat maandag de iui was. Stom he!
Ik ga niet elke dag schrijven, maar het is eerder fijn dan niet prettig. Tot nu toe dan. Ik dacht eerst ik schrijf steeds op als ik iets voel, maar dat vond ik zelf eigenlijk geen goed idee. Dus het is nog meer om bij te houden wat er allemaal is gebeurt.En verder zie ik wel hoe het zich ontwikkeld, op dit moment voelt het goed. Ik ben ook heerlijk een aantal dagen vrij geweest.
ik kan de dingen en sommige personen ook wat meer loslaten. Ik loop altijd achter iedereen aan, en dat doe ik nu niet meer. Als het vriendschap is komt het van beide kanten en niet altijd van mijn kant.
Bijna al onze vrienden/kennisen hebben kinderen en familie, soms voel je je dan zo uitgesloten. Niet belangrijk! Maar samen met danny, dat is belangrijk en dat gevoel wordt steeds sterker.
Nou toedeloe meiden, ilona

Terug
Bovenaan