Dagboek

Hai,

Hebben jullie ideetjes om een dagboek met alle belangrijke dingen in op te schrijven?
Ik heb toen een boek bij Prenatal gekocht voor het eerste levensjaar maar ja, nu is hij 15 maanden en wil ik natuurlijk weer gaan bijhouden,
We houden een site bij maar wil het ook allemaal in een soort van dagboek bijhouden.
Bestaat er zoiets dat jullie weten?
Gr van Marieke

ik houd het bij in een notitieboekje en als ik dan foto's in ga plakken (gewoon in een plakboek) dan schrijf ik daar in over vanuit het notitieboekje bij ongeveer de juiste datum
ook andere dingen als tekeningen, haartjes etc plak ik er gewoon bij

liefs Jenneke mv Ivar

Tot een maand of 8 is   het me gelukt om een notitieschrift bij te houden. Dit deed ik wekelijks. Op een gegeven moment kwam het er niet meer van, maar ja, wel doodzonde natuurlijk. En ik verwijt mezelf ook weleens dat ik wel de tijd heb om hier op het forum te schrijven en niet in het schrift...
Maar ik heb het boek Pap en Mam vertellen over jou gekocht en ben er ook al in bezig om dingen op te schrijven. Welliswaar niet zo uitgebreid als ik in het begin deed in het schrift, maar...alles beter dan niks!
Er is veel ruimte om eigen dingen in te zetten, maar je word goed geholpen (dmv vragen). Dit boek kan geloof ik tot het 18e jaar mee, dus erg leuk om te geven als je kind het huis uit gaat ofzo!

Groetjes,
Ellen mv Julian

Terug
Bovenaan