Dagboek

Ik kwam vanmorgen toen ik iets zocht, mn groeiboekje tegen van toen ik zelf baby was, Heb hier een poosje in zitten bladeren... en toen kwam ik op het idee. Ik ga voor mezelf een dagboekje bijhouden...
Ik vond het zo leuk om de ervaringen van mijn moeder te lezen... Nou gaat het in dit boekje over mij als baby, maar ik dacht, de kans is heel groot dat je later alleen nog maar de grote lijnen weet van je zwangerschap. terwijl het juist leuk is om te kijken wat de eventuele overeenkomsten zijn...

Misschien doen jullie dit ook al... of vinden het een leuk idee en willen het ook gaan doen.

Had van een vriendin het boekje 'veilig zwanger agenda' gehad met'm'n verjaardag (beetje voorbarig, want was nog niet eens zwanger) en daar houd ik nu alles in bij. Niet echt als verhaal, maar ik noteer wel de belangrijkste gebeurtenissen op de juiste datum.

Veel plezier met het maken van je boekje! vast erg leuk om later terug te lezen.

Ik denk dat het ook heel leuk is om bij een (eventuele) 2e zwangerschap nog eens door te kijken.
Ik ben nu voor de tweede keer zwanger en ik ben nu een kilo afgevallen en toen ik dat tegen m'n moeder zei, zei ze dat ik dat vorige keer ook had. Nou, dat wist ik dus echt niet meer.
Dus dat soort dingen zijn wel leuk om weer terug te lezen, denk ik.
Ik heb het niet gedaan de vorige keer en deze keer ga ik het ook niet doen, want dit is toch de laatste keer en ik ben er ook te laks voor.

Dat is zeker ook heel leuk. Mijn moeder heeft dat ook gedaan, heel bijzonder om dat na te lezen. Je kan het ook op internet doen, dat heb ik de vorige keer ook gedaan, dan krijg je het aan het einde opgestuurd als een boek! ( kost ong €50.) ik was er vorige keer aan begonnen en toen ik een miskraam kreeg heb ik mijn geld gewoon terug gekregen(op adm kosten na) De site is mijnzwangerschap.nl
Erg leuk! Ga ik ook weer doen, is echt leuk voor later.

Liefs

Terug
Bovenaan