Op 30 april ben ik met de pil gestopt en heb ik natuurlijk netjes mijn pilmenstruatie gehad op 5 mei. Afgelopen zondag heb ik vanaf s'middags flinke krampen rechtsonderin gehad, beetje hoofdijn, boertjes na het eten met het gevoel dat mijn eten omhoogkwam. Nu ( dinsdag ) voel ik me nog steeds niet lekker. Heb sinds zondag last van onderbuik, strak gevoel, rugpijn en zat gister vanuit het niets lekker een potje te janken! Volgens de banner klopt het dat ik zondag een ovulatie zou hebben en ga er dan ook zeker van uit dat dat het is wat ik gevoelt heb. Maar ja nou is mijn vraag waarom hou ik die buikpijn en de rest van het misselijke gevoel? Ik probeer alles op te zoeken om antwoorden te krijgen maar kom er niet uit! Wanneer zou er bij een zwangerschap een innestelingsbloeding kunnen zijn, na hoeveel dagen. Ik wil er echt niet vanuit gaan dat ik zwanger ben maar niet wetend wat er nu allemaal met mijn lichaam gebeurd maar me onzeker. Wat is de ervaring met zw testen voor je NOD dag? Als het mijn ovulatie was zou ik dan vanaf zondag 14 later mijn NOD hebben?
Ik hoop dat jullie me wat kunnen vertelen en jullie ervaringen willen delen.
Ik hoop dat jullie me wat kunnen vertelen en jullie ervaringen willen delen.