Dagen misselijk na ovulatie?

Op 30 april ben ik met de pil gestopt en heb ik natuurlijk netjes mijn pilmenstruatie gehad op 5 mei. Afgelopen zondag heb ik vanaf s'middags flinke krampen rechtsonderin gehad, beetje hoofdijn, boertjes na het eten met het gevoel dat mijn eten omhoogkwam. Nu ( dinsdag ) voel ik me nog steeds niet lekker. Heb sinds zondag last van onderbuik, strak gevoel, rugpijn en zat gister vanuit het niets lekker een potje te janken! Volgens de banner klopt het dat ik zondag een ovulatie zou hebben en ga er dan ook zeker van uit dat dat het is wat ik gevoelt heb. Maar ja nou is mijn vraag waarom hou ik die buikpijn en de rest van het misselijke gevoel? Ik probeer alles op te zoeken om antwoorden te krijgen maar kom er niet uit! Wanneer zou er bij een zwangerschap een innestelingsbloeding kunnen zijn, na hoeveel dagen. Ik wil er echt niet vanuit gaan dat ik zwanger ben maar niet wetend wat er nu allemaal met mijn lichaam gebeurd maar me onzeker. Wat is de ervaring met zw testen voor je NOD dag? Als het mijn ovulatie was zou ik dan vanaf zondag 14 later mijn NOD hebben?

Ik hoop dat jullie me wat kunnen vertelen en jullie ervaringen willen delen.

He B_M,
Dezelfde B_M als op het april forum???
Wat betreft je klachten... ik had precies hetzelfde. In principe is het natuurlijk zo dat als het eitje bevrucht is, je in pricipe zwanger bent, dus zwangerschapsverschijnselen kunt hebben.... lijkt mij. Ik was ook echt een paar dagen niet lekker, misselijk, zere borsten, vol gevoel, gespannen onderbuik gevoel, rommelende darmen  enzo. En ik was inderdaad ook zwanger, helaas bij 4 dagen overtijd (met positieve zwangerschapstest) is het alsnog misgegaan. Maar niet getreurd, het was gelukkig nog maar heel kort. Volgende ronde, nieuwe kansen.
Dus ik  duim met je mee, mijn evaring met zwanger zijn is... dat als ik het ECHT ben, het ook ECHT voel! Dan weet ik het gewoon. Gek he. Ik hoop ook dat het snel weer raak is.
Suc-6
Liefs Amber

He amber,

Ja ik ben dezelfde als op het April forum. Ik denk laat ik eens kijken of er nog meer mensen iets over kunnen zeggen. Ik heb namelijk aan niemand verteld dat we met de pil zijn gestopt dus kan bij niemand aankloppen!
Echt vervelend hoe het bij jou is gegaan maar ik hou in mijn hoofd dat het zo ook kan eindigen.
Ik ben benieuwd wat andere mensen voor ervaring hebben na de ovulatie.

Thanx

Hoi B_M,

Ik heb dat ook gehad toen ik gestopt was met de pil en dacht serieus door al die klachtjes dat ik zwanger was...maar het bleek een soort van ontpillen te zijn geweest, omdat je lichaam afkikt van alle rotzooi kun je deze symptomen krijgen. De een heeft er maanden last van de ander helemaal niet. Ikke dus 1 maand en daarna netjes ongesteld vrij regelmatig. Het kan natuurlijk zo zijn dat je zwanger bent, maar zo snel na de ovulatie is het wel erg uniek als je zoveel symptomen hebt, maar het kan wel. Ik duim voor je dat het ook zo is en wens je veel succes, houd je ons op de hoogte??

Liefs sweety, mama van Justin 13 maandjes!

ps, je hoeft niet 14 dagen na de ovulatie ongesteld te worden, tis maar een richtlijn...ik word nl meestal 10-12 dagen na mijn eisprong ongesteld en dus niet 14 dagen erna! Ik had wel 4 dagen voor mijn NOD een positieve test, omdat mijn lichaam heel snel veel HCG hormoon aanmaakt en dat is dus snel te meten. Maar de meeste meiden hebben pas een paar dagen na hun NOD een mooie test dus het kan alle kanten op. Je zou eens 2 dagen van te voren kunnen testen, en kijken wat die test brengt, mocht je dan niet ongesteld worden 3 dagen later ( dus 1 dag overijd) nog eens testen. kijk maar eens op www.testjezelf.nu , daar kun je heel goedkoop verschillende testen kopen en doen het heel goed, ik gebruik ze ook en ben er zeer tevreden over. Als je nog vragen hebt hoor ik het wel!

liefs sweety

Hoi Sweety,

Bedankt voor je  reactie! Ik wil er ook helemaal niet van uit gaan dat ik zwanger ben want dat zou wel erg bijzonder zijn, zo snel. Natuurlijk ben ik me er van bewust dat mijn lichaam wellicht moet ontpillen maar wel raar dat ik pas wat voel vanaf de eisprong! Vandaag nog steeds misselijk, ik heb het gevoel alsof ik een ernorme onderbuik heb, boertjes.... Heb net wel via internet 2 testen besteld, als ik ze in het dorp wil halen kom ik steeds bekende  tegen.
Ik zou het ook prima vinden als mijn ongi komt, weet ik tenminste wat voor cyclus er is. Nou ja het enige wat ik kan doen is afwachten!

Nieuwe reacties of belevingen zijn welkom!

Hoi B_M_!

Grappig om je topic te lezen, zit namelijk met precies dezelfde twijfels! Ook ik ben eind april gestopt met anticonceptie en keurig op 05 mei ongesteld geworden, nu had ik opeens zondag onwijs veel pijn links onder in mijn buik en dat is eigenlijk pas sinds vandaag minder. Nu had ik vannochtend opeens donker slijm en de rest van de dag ook niet meer. Dat topic van die zere tepels is van mij: ik heb dus sinds zondag hele pijnlijke tepels en dat is nu nog steeds zo, helaas! Gisteren was ik ook flink misselijk.
Onze verhalen lijken wel een beetje op elkaar, het zal wel het bekende ontpillen zijn.
Hoop dat ik snel ongesteld word zodat ik mijn cyclus leer kennen, ben al 13 jaar aan de pil/nuva ring dus ken mijn lichaam helemaal niet wat dit betreft.
Zwanger zijn zou natuurlijk helemaal mooi zijn maar dat verwacht ik niet! Fijn om te lezen dat ook jij internet aan het afstruinen was op zoek naar verklaringen was ik gisteren ook mee bezig.

Groetjes!

Hallo, eind februari ben in gestopt met mijn pil en heb ik mijn nod gekregen zoals altijd wanner je in je pilvrije week zit. 8 maart kreeg ik terug 3 dagen mijn nod. Vorige week was het mijn vruchtbare week en vrijdag was het de dag van mijn ovulatie. Nu vanaf gisterenavond voel ik mij draaierig, misselijk, hoofdpijn en pijn aan de onderrug. Zijn dat nu al symtomen van zwanger te zijn of ontpillen?

Terug
Bovenaan