Dagen tellen

ehhhh ja hier nog 1...helaas spelen er hier nog wat meer dingen mee waardoor ik denk ik wou dat t allemaal wat sneller ging...hier bijna 33 weken en ze laten me niet langer doorlopen dan 39 weken vanwege mijn draagkracht/draaglast DDD noemen ze dat... Helaas van de week slecht nieuws gehad de oma van mijn vriend heeft de diagnose longkanker gehad een dusdanige agressieve vorm die niet meer te behandelen is ze ligt dan ook in het ziekenhuis en wil nog van alles breien en haken want de vraag is of ze onze kleine nog wel mee zal maken dus een heel dubbel en rot gevoel....

@sammich heel veel sterkte de komende tijd. Ik kan me wel voorstellen wat je meemaakt.

Verder ben ik ook de weken al aan het tellen. Dagen tellen vind ik toch wel erg lastig. Vind het aan een kant ook wel een raar idee dat ik volgende week al voor de 2e keer moeder kan zijn.

@ gejusa & Katinka bedankt...vandaag horen we meer over of chemotherapie het proces nog wat kan vertragen maar de vraag is of dat allemaal nog wel zin heeft.....we proberen nu zoveel mogelijk met haar te doen en tijd door te brengen zelf wil ze alles proberen zodat ze de kleine nog kan zien maar we hebben al gezegd dat ze daarvoor geen lijdensweg hoeft te ondergaan...

@sammich: heftig!! Mijn oma is recent overleden. Stond ik daar met de vrouw van mijn neef zwanger te zijn. Zo dubbel! Echt de tegenstelling van het leven en dood in één ruimte. Ik ben wel heel blij dat ze nog geweten heeft van deze baby. Ik vond het ook erg jammer dat we met 20-weken het geslacht niet konden zien, want dat heeft ze nooit geweten. Hoop maar dat ze van boven mee kijkt ;)
Mijn opa gaat ook steeds slechter, heeft al aangekondigd dat het geen maand meer gaat duren. Hoop dat hij het wel nog even vol kan houden tot na de geboorte. Zou wel heel heftig zijn anders...

Maarre ik ben ook zwaar aan het aftellen!! nog 1 week en 2 dagen en dan ben ik 37 weken! dan zou het mogen komen! En ze is meer dan welkom inmiddels!
De regen was dat trouwens ook! Wat lekker zeg dat het even is afgekoeld en niet meer zo warm is!!

Liefs,

T

@sammich

Snap dat je haar geen lijdensweg wilt laten ondergaan. Merkte toen mijn opa zo ziek was dat hij alles op alles zette om nog van iedereen afscheid te kunnen nemen. Mijn man zat voor zijn werk in het buitenland en zou toen op maandag om 8.15 landen op schiphol. Opa heeft het het hele weekend nog volgehouden met vechten. Dus de wilskracht kan behoorlijk veel invloed hebben. Ik hoop voor jullie allemaal dat ze het nog redt tot de kleine er is. Nogmaals veel succes gewenst.

@Truckerbabe
Raar he die tegenstelling van leven en dood in een kamer? Ik ken het, de opa van mijn man overleed dat ik 30 weken zwanger was van mijn dochter. We hebben toen besloten om haar naar hem te vernoemen omdat hij zo trots was op zijn eerste achterkleinkind. Hoop dat je opa het inderdaad volhoud tot na de bevalling.
Het is inderdaad lekker dat het niet zo heel warm meer is. Voordeel van de regen is ook dat ik de plantjes geen water hoef te geven, dus niet sjouwen met volle gieters. Toch vond ik het zonnetje ook wel erg lekker. Al mijn schoenen knellen en ik loop dus op slippers. Door al het vocht worden nu mijn voeten sneller koud.

XXX

Terug
Bovenaan