Dagen voor NOD bloedverlies

Hoi hoi,

Mijn vriend en ik zijn al bijna een jaar bezig, nu heb ik op de helft van mijn cyclus een bloeding gehad. En nu vanaf 5 dagen iedere dag heeel licht bloedverlies met afvegen.. vandaag mijn NOD, vanmiddag een action test gedaan maar was helaas negatief.

zijn er meer vrouwen die dit herkennen en toch zwanger bleken te zijn?
 
Hoi, 
 
Ik heb een beetje hetzelfde ik had een miskraam op 31-5/1-6, vermoedelijk mijn eisprong op 18-6/19-6 ben afgelopen week misselijk geweest ,rugpijn,pijnlijke tepel. Mijn action test had afgelopen zondag een heel licht schaduw streepje, maar vandaag heb ik ook bloed verlies met afvegen en in m'n maandverband. Ik denk dat het bij dus gewoon mijn menstruatie is.
Bij jou is het wellicht een innesteling bloeding? Nog even spannend dus. Houd je mij op de hoogte?
Ook heel benieuwd bij wie het toch raak was.
 
Hey Alison, 
wat naar .. 
het is zo raar, ik heb dus vanaf vrijdagavond/zaterdag heeeele lichte bloedinkjes gehad. Vanaf gister mijn NOD helemaal niks.. vandaag ook niks. Is het niet laat voor een innestelingsbloeding dan?  Ik durf niet te testen bang voor weer een teleurstelling.. 
Maar als ik de moed verzameld heb hou ik je op de hoogte! 
 
Een innestelingsbloeding kan zich ook voordoen als een hele lichte menstruatie. Ik dacht iig dat ik gewoon ongesteld was geworden. Maar toen ik na anderhalve dag ineens geen bloed meer zag ipv dat het echt doorbrak dacht ik hoooo eens even, ik moet even testen, dit is gek voor mijn doen. Bij mij was de action test vd volgende ochtend wel heeeeel licht positief (nu 34 weken zwanger). Wel altijd met ochtendurine getest, die is doorgaans geconcentreerder. Dus het is niet perse te laat voor een innestelingsbloeding. Maar het kan ook door een mislukte innesteling komen of je cyclus is een beetje in de war. En dat je menstruatie alsnog op gang gaat komen?

Ik duim iig voor je!

 
Terug
Bovenaan