Dagindeling bij 5 maanden

Hallo moeders,

Mijn zoontje Milan is nu 5  maanden en ik zou graag willen weten hoe jullie de dag indelen met jullie kleintjes. En qua voeding hoe jullie het doen, ik vind het zo moeilijk om  te gaan  overstappen op een andere dagindeling door bijvoeding, een fles minder, sapje geven enz.... Ben erg nieuwsgierig naar jullie indeling!
Alvast bedankt!!

Groetjes,
Jacqueline
 
Hallo jacqueline.

Thomas is ook 5 maanden nu , en mijn schema is als volgt.
8 uur fles 250cc
10 uur fruithapje ( heel potje klein)
12 uur 250 cc
wat diksap tussendoor
17 uur groente hap enkele lepeltjes en 100cc fles ( dit is pas sinds vandaag op aanraden van cb want hij had wat problemen om deze fles te drinken)
21 uur 250cc met 2 eetlepels pap

s'morgens slaapt hij na de fles meestal nog een uurtje en s'middags slaapt hij vaak van 14 uur tot 16 uur en van 19 uur tot 20 uur slaapt hij vaak ook nog. maar dat wisselt.

de fles om 17 uur wilde hij vaak niet, hij had dan geen honger maar het cb was bang dat hij te weinig vocht binnenkreeg dus vandaar moet hij die fles nog bij de groente krijgen. als de groente meer word, word de fles vanzelf minder en dan valt die weg.

de tijden kunnen natuurlijk wat schuiven afhankelijk van hoe laat hij s'morgens wakker is. maar ik probeer wel altijd met de laatste fles op 21/21.30 uur uit te komen en dan naar bed, hij slaapt dan de nacht door.

groetjes Desiree en thomas
 
Terug
Bovenaan