dagindeling

graag zou ik met jullie ervaringen uitwisselen hoe een dag verloopt met een kindje van ongeveer 6 weken(mijn zoontje is ook zo oud)bijv.hoe laat krijgen ze de voeding en hoe veel en het slapen s nachts en overdag,zit daar een beetje ritme in en slapen ze goed in hun eigen bedje..groetjes
 
hallo,
mijn dochtertje is nu 7 weken ,zij krijgt flesvoeding,om (ongeveer) 7.30, 11.30, 15.30, 19.30 en 23.30 uur, soms wordt ze 's nachts rond 5.30 uur wakker en dan krijgt ze een halve fles,ze krijgt 165 ml water + 5 en een halve schepje frisolac comfort,maar dit wordt erg dik in de fles,dus het laatste slokje krijgt ze niet meer weg,ze slaapt meestal in haar bedje en sinds een paar dagen wordt ze vooral overdag wakkerder,zodat ze lekker in de box ligt te "spelen", tussen 12 en 20 uur is ze vaak in de box of lekker bij mij op de arm.gelukkig hebben wij nu dus een redelijk ritme te pakken,zelf ben ik heel erg moe,daar kan ik maar niet vanaf komen,ik ben al heel moe vanaf het begin van de zwangerschap en ik probeer nu een beetje energie te kweken door bijna elke dag te wandelen en 2 keer in de week te gymmen,wanneer is je zoontje geboren? mijn dochtertje is van 14 december.Groetjes, anja
 
Hey, mijn zoontje is nu 8 weken en hij krijgt de fles om 07:00 11:00, 15:00, 19:00 en 23:30. Hij slaapt vanaf 23:30 door tot 07:00 en vanochtend zelfs tot 08:00, ideaal dus. Als hij uit zn bedje komt dan verschoon ik hem en neem ik hem mee naar beneden en geef ik hem zijn flesje. Daarna een half uurtje in de box spelen en dan weer naar z'n bedje. Hij is er dan ongeveer 5 a 6 kwartier in totaal uit. Ik leg hem dan wakker weg in zn wiegje en dat ligt hij vaak nog een beetje te kijken en valt dan vanzelf in slaap. Dit duurt de ene keer 5 minuten en de andere keer 45 minuten. Al met al hebben we nu een lekker schema en groeit hij voorspoedig. Succes en groetjes Sil
 
hallo,
mijn dochtertje is ook van 14 dec. ik geef borstvoedingen echt een duidelijk ritme is er nog niet. de ene keer eet ze na 2 uur en de andere keer na 4 of 5.
slepen verschilt ook per keer. maar bv of fv scheelt een hele hoop geloof ik.
gr amanda
 
ik denk dat enorm scheelt bv of kv. Ik geef bv en heb ook geen duidelijk ritme. Bij mij idem dito. De ene keer om de 2 uur. de andere keerzit er 3 tot 4 uur tussen. (en dan ook nog de regeldagen) maaaaar we gaan gewoon vrolijk verder met bv zolang het nog kan! het is een goed doel, toch
 
Terug
Bovenaan