dagindeling

Halllo allemaal,
mijn dochter van 3 maanden slaapt overdag bijna niet. Ze gaat van de box, in de wipstoel, naar het speelkleed, wandelen en zoals nu mee achter de computer. Wat kan ik nog meer met haar doen? klinkt raar maar soms weet ik het gewoon niet mee. Heeft iemand leuke of handige tips
 
ja ik herkend het volledig hoor, moeilijk he? ik heb dat ook en nog steeds vindt ik het wel eens moeilijk om te verzinnen wat ik nu weer eens met haar zal doen. Ik heb eigenlijk niet echt veel tips voor je....... maar voel wel met je mee. Ik zit er ook nog steeds op te wachten tot kim wat meer zelf kan, ze is inmiddels bijna 6 mnd.

gr sandra
 
ja het is moeilijk om een baby van 3 maanden te vermaken, misschien wat speelgoed afwisselen (muziekdoosje, mobiel)en van houding te veranderen (op de rug en klein poosje op de buik) maar wat is er minder leuk dan heerlijk met je kind te knuffelen.
Een baby mag soms best huilen (niet te lang natuurlijk) en hoeft niet altijd zijn zin te hebben.
veel succes, als ze straks zelf wat meer kunnen vermaken ze zichzelf prima.
 
Hoi,
Mijn dochter slaapt ook erg weinig,nu met het mooie weer kun je misschien op een kleed in de tuin zitten,of naar het zwembad
Als ik was opvouw ligt ze bij me op het bed
Als ik eten kook of afwas ofzo zet ik haar bij me in de wipstoel,en als ze dat zat is verander ik haar stand,zodat ze weer wat anders te bekijken heeft
Heb je al een babygym,dat is hier ook een succes,al heel jong kunnen ze dan lekker spelen
 
Terug
Bovenaan