dagindeling???

Hoihoi..mijn zoontje Rowan is nu 6 weken oud en heeft erg last gehad van zn dampjes..veel huilen dus en weinig slaap..nu heb ik het idee dat ik in een vicieuze cirkel zit want ik krijg hem niet in een ritme..hij slaapt weinig..en huilt nog steeds veel..ik weet me dan gewoon geen raad meer en kan hem niet meer "lang": laten huilen..hij slaapt smorgens misschien 2 uurtjes..en dan pas vanaf half 6 weer...

Iemand tips?We bakeren Rowan ook in en hij slaapt in zn kinderwagen-bak

Is een draagdoek een idee? Als Joaz onrustig is draag ik m en dan slaapt hij zo.
Je kan je kleine mannetje zo dragen dat de darmkrampjes ook minder worden. IOf tenminste het helpt.

Wij gebruiken bij Lars ook infacol. Verder een warm pittenkussen voor op zijn buikje en heeeeeel veel fietsen met zijn beentjes.
Verder zijn wij overgestapt naar voeding tegen spugen en darmkrampjes van Nutrilon en nu na 1.5 week lijkt het te gaan werken. Hij is niet meer na elke fles overstuur en vandaag ook eindelijk overdag eens langer geslapen dan 20 minuten achter elkaar.

Heel veel sterkte ik weet hoe zwaar het is als je mannetje ontroostbaar is.

Jeetje meid, ik leef met je mee, ik ben al in paniek als mijn meisje een avondje onrustig is.

Het is bij ons wel heel wisselend soms is ze s ochtends onrustig dan weer s avonds, en overdag slaapt ze weinig maar dan is ze wel gewoon rustig ze blijft dan alleen met haar oogjes open liggen en wil echt niet in haar bedje dus maar gewoon in de woonkamer.

Ritme zit er hier ook echt nog niet in het enige is wel dat ze s nachts goed slaapt, dus daar mag ik dan heel blij mee zijn.

Succes liefs fiona

Een echt ritme ontstaat vaak na 3 maanden. De eerste weken zijn ze huilerig en onrustig. Tegen krampjes zijn er wel middeltjes dus ga eens te rade bij de drogist.

Succes!

Was hier precies hetzelfde, veel huilen, bijna niet slapen etc. Na een paar bezoeken aan de osteopaat is het een verschil van dag en nacht!! Wil niet zeggen dat iedereen er zoveel baat bij heeft maar zou het zeker eens proberen.. Hier zat zn nekje en bekken vast en veel spanning op zn buikje, vandaar dat huilen en niet slapen.. Heel veel succes, ik weet hoe het is om je kleintje zo te zien!

Terug
Bovenaan