dagje amsterdam

A

Anoniem

Guest
Vandaag zijn we een dagje naar amsterdam geweest, Tess zat echt naar iedereen te zwaaien. Ook hebben we een rondvaart gedaan en de eerste 10 minuten vondt ze het geweldig en de rest van de 50 minuten heb ik geprobeerd haar stil te houden, ze was zo moe maar wou niet slapen en dan kan mevrouw erg hard huilen. Ik voelde me gewoon opgelaten terwijl dat natuurlijk nergens op slaat.

Nog wel even een leuke foto gemaakt (moet ik natuurlijk even showen)

Liefs sandra

Wat leuk een dagje Amsterdam ,moeten wij eigenlijk ook eens een keertje doen.Ik 35jaar en ben  nog nooit in onze hoofdstad geweest.Lijkt me zo leuk.
En weeral zo'n mooie leuke foto.
Liefs Kitty en Tess

Whow! Mooie foto, met die spiegeling in de ruit, ben gek op dit soort foto's.

Ken je probleem, Tess kan ook zo lekker huilen, lijkt wel een lucht alarm en ze kan zichzelf zo goed instandhouden, even denken, oja ik was zielig en daar gaat íe weer BLER!!! Fijn deze momenten maar je doet er niets aan.
Dus een troost voor jouw, je bent niet de enige!

groetjes Nanda

Hoi Sandra,  

Zeker leuk, een dagje naar Amsterdam gaan!
En wat een mooie foto weer!

Groetjes van Cissy en Fabio

Hoi Sandra

Die kids van jpu komen nog eens ergens in de vakantie! Lekker naar de efteling en nu weer Amsterdam. Heerlijk! Tja, en dat bleren... Bij een ander stoor je je er niet aan, maar bij je eigen kind voel je je dan toch wat ongemakkelijk. Gek eigenlijk he?

Mooie foto ook (en dat was die met de zwemband ook al), je meisje is erg fotogeniek!

Susan mv Gijs en Sophie

Hey, wat een super gave foto van je mooie meisje!!!!! Geweldig, vastgehouden door de sterke armen van papa en lachen naar mama. Super!
Liefs Maaike

Hoi,

Leuke foto zeg. Gezellig hé een dagje Amsterdam, wij gaan ook zeker 4x per jaar een dagje naar A'dam. Zeker in de zomer is het gezellig.

Groetjes Jama mv Thijs

Terug
Bovenaan