Dagje Dolfinarium met de trein!

Vandaag naar het dolfinarium geweest met de trein! Het was heel leuk allemaal. Mike heeft heel erg genoten van alles wat ie zag! De treinreis was super, lekker zn beentjes kunnen strekken in de trein. Hoewel het op de heenreis echt beredruk was in de trein. Iedereen maakte gebruik van de Kruitvat treinkaartjes...net als wij hahahahahah.

Ook zijn we naar een show met zeeleeuwen geweest, duurde 25 min. Had gedacht dat Mike het na 5 min wel zat zou zijn maar nee hoor! Hij heeft echt genoten en mee zitten klappen!

Daarna nog even door het centrum gelopen van Harderwijk en toen weer terug. We waren om 18.00 thuis, allemaal bek af!

Het enige nadeel is van met de trein reizen is dat Mike niet heeft geslapen, in de auto is ie altijd zo in slaap...

Hier wat foto's van een geslaagde dag!!

Zo dat waren ze!!

liefs jen en mike

Leuke foto's! Die met die beentjes om die paal in de speeltuin vind ik erg lief zo met papa. Grappig dat zo'n uitje toch al zo leuk is voor ze, dat hij al zo lang geboeid naar zo'n show kan kijken. Ik denk steeds dat ze nog een beetje te klein zijn voor zoiets maar het tegendeel blijkt weer waar!
Groetjes Laura.

leuke foto's zeg, en wat kunnen die kleintjes genieten van zo'n dagje. En het is gewoon waar als de kinderen het leuk hebben dan hebben papa en mama het ook leuk.

Liefs sandra

oh wat gezellig, jullie hadden wel ff een bakkie kunnen doen bij Ivar en mij!!!
en Denise komt morgen... maar dan ben ik lekker op t strand met m'n mannetje, jammer!

veel plezier!

liefs Jenneke

Wauw, dat ziet er gezellig uit.
En wat leuk dat Mike er al zo van geniet!
Wel een leuke tip om ook een keer te gaan doen.....

Groetjes,
Geeske & Wieteke & Freek

Terug
Bovenaan