dagje naar julianatoren geweest

Ben vandaag met mijn broer, mijn peettante en mama naar de julianatoren geweest en dat was leuk joh...
Mama vondt mij wel een beetje anders dan normaal maar vanavond bleek dat ik 39 graden koorts had. Zeg nou zelf dan mag je toch wel jengelig zijn????

Even een paar foto's van vandaag

Kijk daar zit ik met mijn broer...

Die klompen zaten niet zo lekker

Dit was leuk joh....

Gewoon even een mooie foto

In de olifantjes

En ik heb gevlogen in een vliegtuig

Mijn broer ging op een heel eng beest zitten

Om bij te komen kreeg ik een (blauw) ijsje

Het was een geweldige dag, lig nu heerlijk te slapen.
Kusje Tess

Wat een leuke foto's zeg!
Wij hebben er ook over gedacht om deze zomer een keer naar de Julianatoren te gaan, maar wij twijfelden of het al leuk is voor Wieteke.  Heeft ze er al genoeg te doen?
Nou ja, in ieder geval lijken Tess en Nick zich wel vermaakt te hebben.

Groetjes,
Geeske & Wieteke.

Wauw!!! Tess zo te zien hebben jullie een superdag gehad zeg.
Wat ziet dat er leuk uit daar, ik hoop dat je nu lekker licht te slapen en je morgen weer helemaal lekker voelt.

dikke kus, Linde.

Wat hebben jullie het lekker gehad zeg, helemaal genieten zo te zien! Jammer dat je meisje zich niet lekker voelde, maar je weet hoe snel het kan gaan bij die kleintjes.... Hopelijk is ze morgen weer lekker de oude!

En las net je topic over het fietsen van Nick: wat gaaaf zeg, dat hij daar zomaar mee weg fietste. Ik heb al een heel project leren-fietsen-zonder-zijwieltjes-deze-zomer in mijn hoofd zitten hahaha. Lijkt me echt zó leuk, zo'n trots mannetje!

Groetjes
Susan

Wat heb je toch een lekker stel kinders, heerlijk!
Met dit weer is het echt genieten hè, zo'n dagje weg.

Hoop dat het weer wat beter gaat met je meissie?

Groetjes Fennie en Jente

So hee dat ziet er leuk uit! Je ziet de kids ook echt genieten (ondanks dat ze niet zo lekker was)
En die ene foto is zeker mooi zeg! Ik zou zeggen : uitvergroten en op canvas, maar dat zeg ik bij zoveel foto's van Tess en Nick en dan heb je dalijk geen stukje behang meer over hahaha

Groetjes van Cissy

Terug
Bovenaan