Dagje Scheveningen met Cissy en Fabio.. (foto's!)

Hoi mama's,

Hier dan eindelijk de foto's van afgelopen zaterdag in Scheveningen.

S'middags gezellig met Cissy en Fabio bij een strandtent in het zonnetje gezeten. Tijdens ons Koffieleuten gingen Kay en Fabio lekker hun eigen weg.. Rennen op het strand, met de auto's spelen en af en toe wat komen drinken bij ons om vervolgens er weer vandoor te gaan.. Wat hebben ze genoten, en wij ook!

Toen Cissy naar huis ging hebben we nog een héle tijd heerlijk in het zand op het strand in het zonnetje gelegen. Wat was het toch een heerlijke dag!

Hier enkele foto's!

Wij op het terras,... hun in het zand,...

Fabio alias het zandmannetje...

Kay in zijn element..

Wie wil er nu niet met wereldberoemde Cissy op de foto??!!

Achter elkaar rennen op de Boulevard na een bakje kibbeling... Dát was goed voor een slappe lach!

Daarna deed mama mijn voetjes ingraven,.. dat was lachen!

Hebben jullie ook zo'n gekke papa die als een leeuw over het strand kruipt??

Hier zit hij zelfs te brullen!! Whahaha,.. (wat zullen die mensen gedacht hebben?)

Buikschuiven naar beneden  van een héle grote zandberg.. Dat vond ik wel héél gaaf!!

En natuurlijk rennen door de zee!!.. Ýlles was daarna nat... Ach,.. niet erg!

Groetjes!

Esmé mv Kay en ???

Dat ziet er inderdaad heel gezellig uit! En die prachtige dagen die we tot op heden hebben gehad, maken toch wel weer een gedeelte goed van de mindere zomer die we hebben gehad!

Verder alles goed Esmé, met de perikelen op je werk?

Groetjes Fonske

Op het werk is het nu voorlopig even rustig.. Ze hebben me eindelijk aangepast werk aangeboden wat ze eerder weigerde. Dit zal ik de komende weken blijven doen.   Dus zolang ze het advies van de BA opvolgen is er niks aan de hand en maak ik m'n weekjes vol. Wijken ze er van af dan ben ik er weg van!

Ze hebben dus weinig keus...

Wat een coole foto's!

Die Kay is écht een mixje van jullie tweetjes he, leuk om te zien!
En een grote zandbak, een gekke papa, lekker zonnetje en een beetje fanatasie: je peutertje heeft een werelddag (en dat straalt ie uit!!)

Liefs
Susan

oh, wat ziet dat er heerlijk uit, dan krijg je meteen zoiets van...we moeten weer eens richting strand!
Heerlijk zo'n vader die lekker gek doet en fijn dat de jongens samen zo fijn kunnen spelen. Leuke foto's!
groetjes Pascal

Oh wat een heerlijk weer was het hè! Dat kun je je nu al niet meer voorstellen.

Ziet er gezellig uit en natuurlijk weer leuke foto's.

Groetjes Fennie en Jente

oeps ik had hem idd even gemist!
Maar Esme, je hebt weer superleuke foto's gemaakt! Het was dan ook wel weer ff superleuk om elkaar te zien en Kay en Fabio speelden ook erg leuk met elkaar!

Ik kom snel nog een keer jouw kant op want wij willen nog steeds eens naar die leuke speeltuin (misschien nog meer mamma's?)

Strakkies komen Daan en Evi hierheen en gaan we er ook weer een leuke dag van maken!
Heerlijk hoor zoveel forumvriendinnen!

Groetjes van Cissy

Terug
Bovenaan