dagje shoppen voor vakantie .. tips?

Zo, deze dame heeft een dag uitgetrokken om zich voor te bereiden op de vakantie.
ALLEEN!!! Ik wil graag de hele dag Ego door de stad zeulen, en geen rekening houden met mannen of kinderen.
En wel woensdag.
Ik lever Kian om 8.00 af bij schoonmoeder, drink een kopje koffie, en om 9.00 gaan de winkels open, om 9.30 moet ik bij de kapper zijn en verder ga ik alleen maar vakantie-shoppen.
Sandalen/korte broeken/witte broek/potje (wil kian zindelijk krijgen deze zomer ..)/topjes/van alles.
Hebben jullie nog 'must-haves' voor de vakantie die ik niet mag vergeten?
Liefs Nelleke

uhhhh zonnebrand, bikini, zwemluiers......

Voor mij is elk jaar een petje en lekkere gympies is musthave.....

Ik geloof dat de uitverkoop al is begonnen, je hebt geluk!! Dat shopt een stuk lekkerder!

liefs
di silva

Bikini, zwembroek voor Kian, zwembandjes, strandbal, zonnebrandcreme, wat nieuw (klein) speelgoed wat je kan geven als je al wegbent...

Krijg al weer helemaal zin in vakantie terwijl ik net een dikke week terug ben, hahaha!

Veel plezier woensdag!

Ellen mv Julian

lekkere fles rose voor mama.....en bonbonnetjes....geeeeeeen Sonja Bakker boek....oeps wat een foute antwoorden....

ehm....een lekker boek.....extra opslagruimte voor je fototoestel....
ballen, zandauto's, schepje met emmer...

zonnebril...regenlaarzen...zuidwester( waar ging je ookal weer heen?)..bikini of burka jurk ..voor dat cement van je...(net gelezen in een ander topic)....nu weet ik ook wat er rond mij gegroeid is...dikke lagen cement

sorry het niveau daalt...ik neem nog maar een fles water...is trouwens ook handig om mee te nemen. Zo'n beker met een rietje eraan vast voor Kian...
maar meer zinnigs komt er niet meer uit....
Heb je mijn mp3 al gehoord? of gedeleted en verbannen?

nou doei
Pas

Nee, zeker niet gedeleted en verbannen! Ben nog in volle afwachting tot mijn computer weer normaal gaat doen. Heb meerdere bestandjes die het niet doen, dus het ligt niet aan jouw bestandje. Wil 'm nog steeds graag horen!

... en bedankt voor de Burka-tip!

Klein miezerig opblaaszwembadje voor Kian. Heerlijk voor voor je huisje/caravan oid op te zetten. Vinden ze heerlijk! Na vakantie weggooien daar..

Esmé mv Kay

Ach sorry hoor, de ultieme shoptips zijn natuurlijk wel:

trek je makkelijke schoenen aan en neem je pinpas mee!!

hahaha, sorry ben een beetje melig, zit de re-run van Gooische Vrouwen te kijken, hahaha!

Ellen m v Julian

Wat ik handig vond: wegwerpwashandjes... af en toe moest ik echt schrobben om die voetjes schoon te krijgen. Ook snoetenpoetsers (maar had je al aan gedacht waarschijnlijk).
En zo'n plastic slabber, zo'n harde met ee opvanggootje haha. Dan heb je niet van die vieze stoffen dingen in je tas. Maar misschien is er wel een wasmachine in de buurt. Ik weet niet hoe primitief je gaat haha.
Veel plezier alvast!
Groetjes, Noor mv Skip en Bo!

Terug
Bovenaan