A
Anoniem
Guest
we zijn vandaag lekker met de hele familie een dagje naar het sprookjesbos geweest.
en annique heeft erg genoten van alles.
het was ook een heerlijke dag,
eerst voor het huis bij opa en oma op de foto
annique links zit er erg trots bij als een grote hihi
mmmmm best hoog ja die glijbaan.......... misschien iemand die kan helpen.?? leuk dat jullie weglopen tsssss
in de schommel
dit is wel een leuk ding... mama moet hem thuis ook maar eens op gaan hangen want dit is wel vet cool !
in de olifant
moet ik nou alweer naar de lens van het fototoestel kijken?? pfff weet je wel hoeveel er om mij heen te zien is ... dat wil ik echt niet missen hoor
op de krokodil
mama, kun je mij niet beter er af halen. de krokodil bijt toch altijd in je bil zingen we altijd ???
wel een beetje gevaarlijk dus...
nou we hebben heerlijk genoten , van het familie dagje uit.
liefs sandra en annique
en annique heeft erg genoten van alles.
het was ook een heerlijke dag,
eerst voor het huis bij opa en oma op de foto
annique links zit er erg trots bij als een grote hihi
mmmmm best hoog ja die glijbaan.......... misschien iemand die kan helpen.?? leuk dat jullie weglopen tsssss
in de schommel
dit is wel een leuk ding... mama moet hem thuis ook maar eens op gaan hangen want dit is wel vet cool !
in de olifant
moet ik nou alweer naar de lens van het fototoestel kijken?? pfff weet je wel hoeveel er om mij heen te zien is ... dat wil ik echt niet missen hoor
op de krokodil
mama, kun je mij niet beter er af halen. de krokodil bijt toch altijd in je bil zingen we altijd ???
wel een beetje gevaarlijk dus...
nou we hebben heerlijk genoten , van het familie dagje uit.
liefs sandra en annique