dagje te laat,maar toch een weegmoment

A

Anoniem

Guest
Wij hebben een heel druk weekend achter de rug.
En met dit soort dagen ben ik een beetje met de dagen in war,denk dat hele tij d dat het gisteren zondag was.
Daardoor ben ik een dagje later met het openen van dit topic.
Ikzelf heb deze week niet veel gedaan om af te vallen.
's Morgens nog vol goede moed,maar hoe later op de dag hoe meer zin in lekkere dingen.Ik weeg nog hetzelfde als vorige week.Ben ik deze keer ook tevreden mee,was ook nog ongi.Dus al met al viel het nog mee.

Groetjes Jessica

hoi
net wat je zegt,ben ook met de dagen in de war.dus niet op de weegschaal gestaan vanmorgen,en heb nu al gegeten en gedronken dus dan wil ik er niet meer op staan.morgen maar weer.
tot morgen doei

gr petra

Hoi Jessica,

2 x barbequen, resultaat: 76 kg vanmorgen.... Ach was te verwachten haha

groetjes Maris

Bij mij een meevaller. Na een paar strenge dagen, vrijdag toch wat gesnoept, zaterdag een echte sasdag en zondag een barbecue met een lekker toetje. Gisteren een fruitdag. Resultaat: 83.3. Volgens mij dus 0.6 eraf!
Dat is me dus echt meegevallen. Maar dat moet ook want ik heb donderdag een etentje, waarbij ik natuurlijk geen maaltijdsalade neem, maar waar ik zin in heb en daarna een weekendje weg. Volgende week zal mijn score dus een stuk minder zijn.
Miranda

hoi
moest mn gewicht nog even doorgeven.ikwoog vanmorgen 85,2 kg.

gr petra

Hoihoi,

voor het eesrt ben ik aangekomen  maar dat kon ook bijna niet anders na 2 weken zuid frankrijk .
Ik heb niet onwijs gesnoept ofzo maar heb wel lekker met de rest meegegeten. Nu dus weer streng aan de slag!

Oh ja voor ik het vergeet weeg nu 76.9 (kilo erbij geloof ik)

groetjes chimene

Hoi Allemaal

Daar is het schema weer.

En de link voor het vergroeten is:

http://www.mijnalbum.nl/Album=ETMEOOWA

Oeps te vroeg met plaatsen....

Vinden jullie het schema nog leuk of en kijkt er nog wel iemand?????
Ben gewoon nieuwsgierig!

Groetjes en veel succes komende week.
Jessica

Terug
Bovenaan